koulua tai kurssia?

pj-ehdokas

Onko perussuomalaisilla mitään koulua tai kurssia jolla voisi alkaa valmentautumaan puheenjohtajaksi? Olisiko kellään suositella sopivia kirjoja, joita voisi opiskella?

Olen kyllä mielestäni melko fiksu, mutta en tiedä mitä pitäisi missäkin tilanteessa sanoa, vai pitäisikö sanoa mitään.
Voiko joku auttaa?

14

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 & 88

      Eiran Esikunta ja Oulun Valtakunnankanslia kouluttavat tulevia isänmaallisia KAADEREITA ja ALUEKOMENTAJIA kansallismielisen Liikkeen tarpeisiin, myös perussuomalaisten riveihin.

      • pj-ehodkas

        mihin voi jättää hakemuksen? ketä on opettajina? en olisi paljon valmis maksamaan, koska nekin rahat säästäisin Johtajan vaalikampanjaan!


      • 18 & 88
        pj-ehodkas kirjoitti:

        mihin voi jättää hakemuksen? ketä on opettajina? en olisi paljon valmis maksamaan, koska nekin rahat säästäisin Johtajan vaalikampanjaan!

        Ainakin Komentaja Oulun Valtakunnankansliassa päivystää koko ajan ja ottaa ehdotuksia vastaan.


      • pj-edhokas

      • 18 & 88
        pj-edhokas kirjoitti:

        http://www.google.fi/search?hl=fi&q=oulun valtakunnankanslia&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_fi

        jotain pientä kyllä löytyy, mutta tuon perusteella en osaa vielä perille.

        voisitko laittaa puhnron tai sähköpostin?

        Komentaja Aalto, Kansamme Isä:

        http://galleria.suomi24.fi/K.M.Aalto

        "Jos tahdot taistella kanssani ja marssia rinnallani, ole vapaa ja ota rohkeasti yhteyttä esim. sähköpostitse tai puhelimella. Muistakaa, että yksikään Isänmaanrakkauden puolesta luovutettu sielu ei ole turha, vaan tehtäviä ja toimintaa löytyy varmasti kaikille jokaisen omien resurssien ja kapasiteettien sekä muiden persoonakohtaisten ominaisuuksien mukaisesti. Isänmaa odottaa Sinua!


        S-posti: [email protected]

        mese: [email protected]"


      • googletappa
        18 & 88 kirjoitti:

        Komentaja Aalto, Kansamme Isä:

        http://galleria.suomi24.fi/K.M.Aalto

        "Jos tahdot taistella kanssani ja marssia rinnallani, ole vapaa ja ota rohkeasti yhteyttä esim. sähköpostitse tai puhelimella. Muistakaa, että yksikään Isänmaanrakkauden puolesta luovutettu sielu ei ole turha, vaan tehtäviä ja toimintaa löytyy varmasti kaikille jokaisen omien resurssien ja kapasiteettien sekä muiden persoonakohtaisten ominaisuuksien mukaisesti. Isänmaa odottaa Sinua!


        S-posti: [email protected]

        mese: [email protected]"

        Seppo Lehto niin löydät etsimäsi. WARRIOR


    • ota ihmeessä

      yhteyttä Uimikseen! Sillä se on ote asioihin ja näkemystä. ;D

      • Combat 18

        Välttäkää harhautuneita eksyttäjiä...


      • Miehiä?
        Combat 18 kirjoitti:

        Välttäkää harhautuneita eksyttäjiä...

        Ei kai se Soinille kilpailijaa kouluttaisi?


      • valkoisten ihmisten
        Miehiä? kirjoitti:

        Ei kai se Soinille kilpailijaa kouluttaisi?

        ihmisoikeuksien puolustaja ja vallitsevan kaksikasvoisen oikeusjärjetelmän uhri on mahdollisuutesi Tampereella. PRO SEPPO LIIKE


    • on vältämätön

      Jos aijot persujohtajaksi, sinun on ehdottomasti hankittava puukottajan käsikirja. Koska kirja on melko kallis 99 euroa, (rahat menevät Johtajan vaalikassaan) kannattaa kuitenkin muistaa perusasiat: Parhaat ja uskollisimmat kaverit pitää armotta puukottaa ensimmäisenä. Kyllä noiden vihollisten kanssa aina pärjää.

    • ja AA kerhon

      jäsenyys riittää. Käytäntö on näyttänyt sen...?

      • ku tolla

        kontulan ommpu opella. Siihen vielä harmaan työvoiman käyttökurssi päälle, niin hyvä tulee.


    • sillä eihän

      tuo Soinikaan osaa mitään sanoa ellei sille joku välkky kirjoita juttuja valmiiksi. Millon olet tavannut sanavalmiin , fiksun ja asiaapuhuvan raumalaisen?(soini syntyjään raumalainen)

      Hanki verbaalisti lahjakas kamu ittelles, ja al suoltaa juttuja esiin. Noita iättömiä sloganeita kyllä löytyy, kun oikea suu aukeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      732
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      645
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe