Helsingi Sanomat neuvoi hijattain Ravinto & Ruoka sivun artikkelissaan, että meidän tulisi suosia kasvispitoista ruokavaliota ilmaston lämpenemisen estämiseksi. Liha-, maito ja kananamunapitoisen ruoan ilmastotaakka on jopa kymmenkertainen kasvisruokaan verrattuna. Lisää asista .... http://www.fao.org/newsroom/en/news/2006/1000448/index.html
Ilmastoa säästävä ateria
6
647
Vastaukset
- Hirvijauhelihapihvejä
Tiiä siitä ilmastovaikutuksesta,mut maha tul täyteen. pakkosyöttö päällä,koska pakasteet on saatava tyhjiksi ennen uuden tuloa.
- tarpeen syöminen,
pakastamalla säilöminen eivät todellakaan ole mitään ympäristötekoja. Riippumatta siitä, mitä säilöö ja syö...
Kerskakulutusta useassakin mielessä... - kjääääh
läski?
Vieläkö jaksat kiivetä itse hirvitorniin vai pitääkö nosturi tilata ??
:))) - Metsästän
kjääääh kirjoitti:
läski?
Vieläkö jaksat kiivetä itse hirvitorniin vai pitääkö nosturi tilata ??
:)))Ja korpimaisemia on metsästysalueet.Harvasta on minun mukaan lähtijäksi.
- Edistysaskel ruuan säilönnässä
tarpeen syöminen, kirjoitti:
pakastamalla säilöminen eivät todellakaan ole mitään ympäristötekoja. Riippumatta siitä, mitä säilöö ja syö...
Kerskakulutusta useassakin mielessä...muistan ajan jolloin suolttiin japalvattiin liha kesäksi.Tämänpäivän suomalaisella jäisi moni ateria syömättä 40vuodentakaisin menetelmin säilöttynä.Itse pystyn kyllä elämään ilman sähköäkin jos tarve tulee ,on sen verran perspektiiviä jo tullut.Mitä tulee pakastamisen ekologisuuteen,riippuu taas mihin sitä verrataan,Taimaan reissuihin,Lasketteluun vai muihin tarpeettomiin harrastuksiin.Pakastin tasaa hyvin ruokaaineksia pitkälle aikaa.
- riisipiipertäjä
Vaikka riisi kasvi onkin, niin se on yksi suurimpia syitä ilmastokaasujen nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780