Eli aikoinaan meni laskuja ulosottoon,mukaan luettuna Mastercard.Kaikki on ollut maksettuna jo ja odotellaan luottotietojen palautumista.Mastercard jäi minulle kun se suljettiin.Eli pitääkö se aikanaan hakea uudestaan,vai aukeaako se vanha automaattisesti?Jos ei aukea niin onko turha hakea sitä Nordeasta joka oli sen myöntänytkin,eli pitääkö vaihtaa pankkia?
Mastercardista
3
1007
Vastaukset
- aukea...
...vanha kortti uudestaan, kyllä se on tehtävä uusi hakemus uusilla tiedoilla.
Ihan itse saat päättää mistä pankista haet uutta, tietysti jos olet "aikoinaan" haistattanut pitkät P:t Nordean luottopäällikölle, niin suosittelen lämpimästi jotain muuta pankkia :D- mob_39624
Kannattaa laittaa uusi hakemus, eikä turhan mainostaa vanhaa suljettua korttia.
Jos ei omasta pankista onnistu niin onhan niitä muitankin vaihtoehtoja, voi hakea ne vaikka kaikki kun on eri luotonantaja:
Eventmaster mastercard, ei vuosimaksu op kotipankki
View Visa, ideapark visa, jne jne ei vuosimaksua Ikano rahoitus
hypoteekkiyhdistyksen visa (luottokunta) min 16e/v
gemoney cashback mastercard 40e/v
shell citibank mastercard 70e/v - mob_39624
mob_39624 kirjoitti:
Kannattaa laittaa uusi hakemus, eikä turhan mainostaa vanhaa suljettua korttia.
Jos ei omasta pankista onnistu niin onhan niitä muitankin vaihtoehtoja, voi hakea ne vaikka kaikki kun on eri luotonantaja:
Eventmaster mastercard, ei vuosimaksu op kotipankki
View Visa, ideapark visa, jne jne ei vuosimaksua Ikano rahoitus
hypoteekkiyhdistyksen visa (luottokunta) min 16e/v
gemoney cashback mastercard 40e/v
shell citibank mastercard 70e/vniin ja tietenkin..
Pankit
Diners Club
American express
maksuaikakortit (käyttöluotto (nordea), aktiiviraha (sampo), jne
öljy-yhtiöt
stockmann tili
lomaluottokortit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827