Paavo Lipponen

Pohjan-Akka

9

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi-Ukki

      yrität tuolla Irvinimäisellä irvistelylläsi viestittää, sinä kuulut itse tuohon irvismäiseen joukkoon, joukkoon jossa ihmisyys on täysin tuntematon käsite. Ei muuta osata kuin pilkkalulujen teko, oikein aitomaalaisliittolaisten tapaan, Irvinhän oli tiettävästi poliittiselta suuntaukseltaan aito Kepulireppana, ja sen kyllä huomasi.

      Näitten laulujen luoja, Veksi Salmi, kirjoittelee tuolla Iltalehden Kolumnistina,ja hyvänä sellaisena. Hän tunsi ja tiesi tuon Kepulimaisen kieron mielenlaadun, siihen oli hyvä panna vähän Kepulimaista kateudenmakua johon nämä Kepulit heti samaistuvat.

      Ja kepulit olivatkin tuohon aikaan oppositiossa, kun Demarit Kokoomuksen kanssa alkoivat nostaa tätä yhteiskuntaa suosta mihin Esko Ahon toimesta oltiin ajauduttu, siksi Irvinistä tuli tuollainen supertähti Keskustalaisten keskuudessa, kuten myöskin yksinkertaisen Pohjan Akankin mielestä.

      Kyllä kaikki rehelliset Suomalaiset tietävät, että Irvin oli auttamaton juopporetku ja kansan villitsijä mitä kieroimmalla tavalla. Ihminen joka pitää irvinin lauluista täytyy olla jotenkin vajaa tai häiriintynyt, Pohjan -Akan tapaan.

      Älä Pohjan Akka vaan nimimerkilläsi vihjaa olevasi täältä pohjolasta ei täällä noin pökerösti ajattelevia ihmisiä olekaan, jotka Irvinin lauluja edes viitsivät kuunnella, taideat olla niitä Etelän Variksia, joita täällä pohjolassa ei katsella kovin hyvällä silmällä.

      Tulihan vähän pitkänlainen perusteluni, noinkin mitättömään avaukseen, mutta kun tiedän olevani oikessa, silloin tulisi vaikka romaaninverran oikeata tietoa.

      • Et osaa muuta kuin haukkua

        Ja pääsi on tehty niin ohkasista aineista, että tyhmyys paistaa läpi.
        Sen olet jutuillasi lukaisat kerrat osoittanut.


      • Uusi-Ukki
        Et osaa muuta kuin haukkua kirjoitti:

        Ja pääsi on tehty niin ohkasista aineista, että tyhmyys paistaa läpi.
        Sen olet jutuillasi lukaisat kerrat osoittanut.

        Onko se haukkumista kun selitän avaajan avauksellaan olevan täysin väärillä jäljillä, hänhä yrittää solvätä tätä suurta valtiomiestä Paavo lippoata mitä ilkeimmällä tavalla.

        Kyn yritän häntä hänen tyylinsä mukaan vähän neuvoa olenkin haukkuja, mitä sitten minun viisauteeni tulee, on pirun hyvä, että sinunlaisia neroja on palstalla, aina me tyhmät kirjoittajat jotakin opimme, Kiitos.


      • Pohjan-Akka
        Et osaa muuta kuin haukkua kirjoitti:

        Ja pääsi on tehty niin ohkasista aineista, että tyhmyys paistaa läpi.
        Sen olet jutuillasi lukaisat kerrat osoittanut.

        joillekin on liikaa tämä vapaa internet.

        minusta asia on kyllä niin, että isänmaa ja ihmiset ensin...sitten on paljon niitä kuuluisia hevosenpaskoja välissä....ja sitten vasta tulee jokin puolue, vaikka olisi Enkeleiden looshi nimeltään.


      • Kirvelee sossujen
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        joillekin on liikaa tämä vapaa internet.

        minusta asia on kyllä niin, että isänmaa ja ihmiset ensin...sitten on paljon niitä kuuluisia hevosenpaskoja välissä....ja sitten vasta tulee jokin puolue, vaikka olisi Enkeleiden looshi nimeltään.

        Rökelemäinen vaalitappio ja nyt olematon oppositiopolitiikka.
        No ukki on jo terminaalihoidossa, mesokoon rauhassa..kyllä se siitä.


      • Niinistön...
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        joillekin on liikaa tämä vapaa internet.

        minusta asia on kyllä niin, että isänmaa ja ihmiset ensin...sitten on paljon niitä kuuluisia hevosenpaskoja välissä....ja sitten vasta tulee jokin puolue, vaikka olisi Enkeleiden looshi nimeltään.

        http://www.youtube.com/watch?v=OWaEYjP0_h8


      • torvenpurija

        Irwin Goodman - On kapakka mun kotini
        03:30


    • Sutkilo

      Aikoinaan oli kuvioissa AY-pomo Viinanen, jota myös Romu-Viinaseksi tituleerattiin.
      Romu nimen edessä tarkoitti tapaa, millä mies vaati erisorttisia lahjoituksia erisorttisilta firmoilta.
      Sai palkkioksi kovapalkkaisen räätälöidyn viran KELASTA katkeroiduttuaan maaherranviran menetyksestä.
      Lipponen (SVENSKA NU) on samaa savolaista sutkigängiä, mikään ei miehelle riitä!

    • mmmmmmmmmmmmmmmmm

      Irwin Goodman - On kapakka mun kotini
      03:30

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe