Kerta toisensa jälkeen pettynyt kampaamoihin...
Clipp sinänsä ok, asiantuntevaa meininkiä, mutta kun lähestyn uhkaavasti 30 ikävuotta, leikkaukset vähän turhan trendikkäitä.
SL-salongin palvelu todella huonoa, samoin Avantgardessa nuiva meininki.
11. hetkessä hyvä asiakaspalvelu, mutta...
Mulla on vaalea tukka (vaalennettu), haluaisin sen hieman tummemmaksi, mutta tuhkaiseksi, tummaksi blondiksi. Mutta jokapaikassa sanotaan, että voivoi, pitää laittaa kuparia sekaan, ettei mene mattaiseksi. Eikö muka millään ole mahdollista moista hommaa suorittaa? Viimeksi kävin just tossa 11. hetki paikassa, kiva tyttö, kiva tunnelma, mutta hemmetti sentään sitä kuparia! "sopii ihan kaikille!" Mutta ei mulle, jolla on ns. kylmän sävyinen iho - silloin kuparinen väri tekee naamasta punertavan. Yyh.
Eli mistä asiansa osaava kampaaja? Kiitokset jo etukäteen!!
Kunnollinen kampaamo Turussa?
8
1189
Vastaukset
- kampaamoa
toimii
- mä 72
Voi kyllä 30 vuotiallakin olla trendikäät hiukset. mäkin olen kohta 35, enkä ole mielestäni ikäloppu:)
- hummammaa
Joo, toki voi olla trendikäs tukka, jos työ sen sallii. Mulla valitettavasti ei... Asiakkaat (keskimäärin 40-50 v.)ei luottamuksella katso, jos on kasaritukka ja jakkupuku. Tylsää, mutta minkäs teet.
Lisäksi mulla on n. 15 vuotiaasta alkaen ollut kaikki mahdolliset trendit: hiukset on olleet violetit, mustat, vaaleat, punaiset, vaaleanruskeat ja keltaiset. Ja on ollut ylilyhyt ohut otsis, paksu otsis, kerrostukset, permikset ja punkkitörö 2000-luvun alussa. Joten tällä hetkellä kaipaan klassisempaa linjaa. :)
- liisiliisi
Groove Hämeenkadulla on hyvä ja tyylikäs.
- Anssi
Jos joka paikassa sanotaan, että kuparia sekaan, niin jo on outoa, että asiakas ei usko. Suurin osa epäonnistuneeksi koetuista kampauksista johtunee siitä, että asiakkaalla on päässään kuva, jota ei taitavinkaan kampaaja yksinkertaisesti pysty toteuttamaan. Milloin hiusten määrä on väärä, milloin laatu. Se pitää vaan oppia hyväksymään, harvalla suomalaisella on hiukset, joita voi käyttää mainoksissa.
- just a woman
TrendiTukka Humalistonkadulla, olen käyttänyt koko elämäni ja (Tuula) on oikeen taitava, osaa tehdä hillittyjä tyylikkäitä malleja ja värejä, mutta myös vähän räväkämpää...
Ainakin mun hiuksia on aina ihailtu ja kehuttu sekä kysytty et mis käyn kampaajal:)- tukka hyvin
ja heli siellä on paras :D
- ammattitaitoisin
Mikko ja Minna Humalistonkadulla palvelee parhaiten, ja ammattitaidolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857