Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vakavahenkinen gallup M ja N

rasittavaaaa

Asia: Olen 30 v nainen, joka on ollut 3v sinkkuna. Tänä aikana olen tapaillut eri miehiä, ja pussaillutkin niiden kanssa.
Minua häkellyttää se, että yllättävän moni näistä miehistä ei osaa, eikä halua suudella. Siis oikeat, syvät, ihanat, intiimit kielisuudelmat ovat vieraita ajatuksena ja kokemuksena.
Teininä Suomessa ja myöhemmin ulkomailla asuessani en ole koskaan törmännyt vastaavaan!

Nämä miehet pussailevat kuin pikkupojat, omien sanojensa mukaan tykkäävät "suukottelusta", eli pusi pusi huulet vastakkain, ja lyhyesti. Korkeintaan kielen kärki tulee hieman ulos, ja lipoo minun kielen kärkeäni, ja tästä nämä miehet tykkäävätkin kovasti.
Mut sitten seis.
Ei sitten millään onnistu sellainen ihana, pehmeä, rentoutunut suudelma, jossa huulet ovat pehmeinä omien hampaiden suojana, ja kielet notkeina ja rentoina leikkivät toistensa kanssa, syvemmälle ja syvemmälle.

Jumatsukka, muistan miten ekan poikaystäväni kanssa tehtiin tätä TUNTIKAUPALLA 12-vuotiaina! Ja myöhemminkin. Mutta nyt, mitä tapahtuu?

Haluan tietää, onko tämä tavallista, vai onko minulla ollut ilmiömäisen huono tsägä. Joten tässä kysymykseni:

1. Mikä on sukupuolesi?
2. Ikä?
3. Tykkäätkö kielisuudelmista?

4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?

6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?

7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?

Suurkiitos vastauksistanne!

27

4906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonnut!!

      1.nainen
      2.34
      3.kyllä
      4.kyllä ihanan intiimiä, ihanan miehen kanssa
      5.kyllä
      6.yksi
      7.kyllä elän, mutta silti sain elämäni ensimmäisen
      ihanan kielisuudelman kuukaisi sitten.(ei oma)

    • ****

      1. Mikä on sukupuolesi? Nainen

      2. Ikä? 21

      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? Intiimissä tilanteessa kyllä :)

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;) Aluksi en pitänyt (koska nykyinen avokkini ei vain osannut :D) mutta opetin hänet sittemmin oikean tekniikan ja johan lähti ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? Eipä ole

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? -

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? Eip

    • dream_er

      1. Mikä on sukupuolesi?
      *Nainen

      2. Ikä?
      *34

      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      *Ehdottomasti.

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
      *Se on aikas kiihottavaa.. tuntuu aivan ihanalle.. ja joka paikassa rupee kutkuttamaan..

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      *On.. aikaisemmissa suhteissa. Itseasiassa suhteen alussa kyllä on ollut kielisuudelmia, mutta kun suhde jatkuu pidemmälle, niin ne loppuvat. En ymmärrä miksi..
      Mutta nyt minulla on aivan ihana mies, joka tykkää kieliuudelmista. Ja todella toivon, että tämä ei ole lopun alkua, niinkun kaikissa muissa suhteissa..

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      Miehiän on ollut monia.. kaikki tykkää siitä aluks mutta sit se lopahtaa..ja olen miettinyt että miksi?


      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      *No itse kyllä pidän ja jos mies ei, niín kyllä se kyrsii.. ja asiasta on keskusteltu..

      Suurkiitos vastauksistanne!
      *Oleppa hyvä!!

    • varattu

      1. Mikä on sukupuolesi? Mies
      2. Ikä? 23
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?kyllä

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;) siinä on sitä jotain

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? ei

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? 0

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä

    • vastauksia

      1. Mikä on sukupuolesi? NAINEN

      2. Ikä? 23

      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? EHDOTTOMASTI KYLLÄ

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? ON, MUUTAMAN KERRAN JA ERI MIEHEN KANSSA

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? HMM, 3- 5

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? EN PYSTYISI

    • Tonguekiss

      Mulla taas miehenä päinvastainen ongelma. Nykyinen nainen on juuri kuin kuvailemasi miehet. Vain pussailuja. Kielisuudelmat yököttää tms.
      Myöskään alapään suutelu ei saa kannatusta.

      Entisten naisten kanssa intohimoiset kielarit oli
      itsestäänselvyyksiä.
      Ikävä juttu, koska kielareista mulkkukin saa
      parhaimmat nosteet.

      • kate31

        Ikävää, kun sulle on käynyt niin. :( Mä ainakin tykkään suutelusta ja myös alapäänkin suutelusta. Oletko yrittänyt puhua sun nykyisen kaa? Onko hän suoraan kertonut miksei tykkää suutelusta ja alapään suutelusta?


      • Tonguekiss
        kate31 kirjoitti:

        Ikävää, kun sulle on käynyt niin. :( Mä ainakin tykkään suutelusta ja myös alapäänkin suutelusta. Oletko yrittänyt puhua sun nykyisen kaa? Onko hän suoraan kertonut miksei tykkää suutelusta ja alapään suutelusta?

        Asiasta on ollut puhetta. Ei ole koskaan ollu kielarinystävä. Seurustelun alussa tietty, jolloin toinen 'panee parastaan' toisen hurmatakseen.

        Alapäätään kai alitajuisesti häpee. Monillahan on noita komplexeja.

        Ja nää on asoita, joita mies ei kerjää. Jos ei saa niin sit ei. Vonkaamalla saadut asiat on perseestä.


    • kate31

      1. Mikä on sukupuolesi? Nainen.
      2. Ikä? 31
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? Tykkään.

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? Ei ole onneksi.

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? En ole ollut.

    • A & O

      ... viisastut, vaikka mitä joku kirjoittaa?
      Kunnon syvät kielarit ovat seksin henki!
      Miksi tökkiä kielenpällä huulten raosta tai kalisuttaa hampaita vastakkain?
      No, sallittakoon lähtijöitä joka junaan!

    • Kielareita, noup!

      Vastauksia..

      1. nainen
      2. 24
      3. Tykkään
      4. Tykkään, koska tuntuvat hyviltä. Kuitenkaan en halua koko naamaani määräksi tällaisten jälkeen
      5. Kyllä
      6. Yhden, mikä jopa ilmoittikin, että haluaa ainoastaan pussailla silleen lyhyesti. Ja toinen ei sitä suoraan sanonut, mutta kyllähän se siinä selvisi, kun ei koskaan kunnon kielareita tehty. Eipä siinä auttanut kuin tottua.
      7. En.

    • Reb

      1. Nainen
      2. 30
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      Kyllä tykkään ihan hirveästi! Mutta en ole aina tykännyt; tai ainakaan tajunnut kuinka paljon hyvä suudelma mulle merkitsee!

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
      Rakastan suutelemista nykyään. Tapasin vasta 30 täytettyäni miehen, jonka kanssa suuteleminen oli paitsi luonnollista ja ihanaa, tosi kiihottavaa. Muistan vieläkin sen hetken, kun tajusin miehen suudellessa huuliani ja kieltäni hellästi, miltä miehen kieli tuntuisi alemmilla huulillani- ja reaktioni oli kuin olisin saanut salamaniskun! :-) Sen miehen jälkeen mulla on ollut 2 miesystävää, jotka osaavat suudella, ja joiden kanssa suutelusessio saattoi kestää sen tuntikausia. Sitten oli yksi mies, jonka kanssa suuteleminen ei vain tunnu miltään. Ei liene yllätys, että tämän viimeksimainitun kanssa ei myöskään muuten seksi toiminut, joten lopetin suhteen puolen vuoden jälkeen..

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      Olisin halunnut nuorempana avoliitoissani, mutta luulin, että MINÄ en osaa suudella!! Sittemmin olen saanut kuulla, kuinka hyvä suutelija olenkaan.. Mutta silloin nuorempana olen viettänyt todella monta vuotta elämästäni useammassa suhteessa, jossa kaipaisin suutelemista, mutta meillä ei suudeltu. Nämä miehet olivat kaikki suomalaisia, ja ne jotka osaavat ja nauttivat suutelemisesta ulkomaalaisia. Liekö tässä jotain selitystä, suomi-mieshän ei puhu eikä pussaa??

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      No siis ainakin 3 entistä avomiestä.

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?

      Ei, kaipasin jotain mutten edes tiennyt mitä. Nää mun suomalaismiehet eivät suutelemista yhtään kaivanneet.

      Suurkiitos vastauksistanne!
      Ole hyvä!

    • avovaimoke

      1. Mikä on sukupuolesi? Nainen
      2. Ikä? 20
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? Kyllä.

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;) Pidän. Aina ja kaikkialla käy. ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? Ei ole, mutta en ole itse halunnut kielisuudella ex-poikaystävääni, koska hän oli niin huono siinä. Minun kanssani kaikki ovat kyllä halunneet jakaa kokemuksen.

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? -

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? En.

    • justagirl

      1. Nainen
      2. 23v
      3. Tykkään kielisuudelimsta erittäin paljon.
      4. --
      5. Kyllä valitettavasti on käynyt esileikin aikana. Minä tykkään suutelemisesta ja pitkästä esileikistä, koska en kiihotu muuten. Mies halusi päästä nopeasti itse asiaan ja vältteli suutelemista.

      6. Oliskohan näitä ollut vain muutamia ja nämäkin miehet olivat pelimiehiä, jotka haluavat vaan purkautua. Ite en harrastanut seksiä näiden kyseisten miesten kanssa ja heitin ne ulos kämpästä ja käskin opetellemaan, kuinka käsitellä nainen :). Siitä saivat!!!!

      7. En ole koskaan seurustellut sellaisen ihmisen kanssa. En voisi edes seururustella sellaisen kanssa, joka ei pidä suutelemisesta, kosa mulle se on todella tärkeä asia suhteessa :).

    • on parasta...

      Olen nainen, 38v, 2 lasta.
      Mielestäni suuteleminen on parempaa kuin seksi. Ilman yhdyntää voin elää, en ilman suutelemista.
      Olin yhdessä ex-mieheni kanssa 11v, ja kärsin jatkuvasti siitä ettei hän osannut eikä halunnut suudella. Tuntui kuin olisin elänyt 11 vuotta selibaatissa! Mies siis mielestäni pihtasi.
      Kun yritin puhua tästä mieheni kanssa hän oli aivan ymmällään. Kysyin häneltä miltä hänestä tuntuisi ellen minä enää harrstaisi hänen kanssaan seksiä ikinä koska minua se ei tyysyt' (hänen mielestään minä olin erittäin puoleensavetävä ja halusi seksiä jatkuvasti).
      uskokaa täi älkää mutta ero tuli, sillä minua ei tyydyttänyt meidän seksielämä, siis suutelemattomuus.

    • fleur1

      1. Mikä on sukupuolesi? nainen
      2. Ikä? 18
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? Kyllä

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? Ei ole ollut pitkää seurustelusuhdetta, yleensä yksittäisten miesten kanssa suudellut ja kaikki niitä haluaa ;)

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? en ole ollut

      Suurkiitos vastauksistanne!

    • Justiina Tiina

      1. Mikä on sukupuolesi?
      - Nainen
      2. Ikä?
      - 32
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      - Tykkään, jos mies hallitsee hommansa
      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
      - Tykkään, koska se on hyvin kiihottavaa ja intiimiä. Kielisuudelmahan on toiseksi läheisin kontakti yhdynnän jälkeen, jossa kumppanukset voivat olla.
      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      - Ei
      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      - Olen aina pitänyt kielisuudelmista, mutta kerran on osunut yhden illan jutun muodossa yksi mies, joka ei mielestäni osannut ollenkaan kielisuudelmaa. Oli kovin hyökkäävä ja ahne kielellään.

      Kiitos gallupin laatijalle itselleen!

    • TUKDKU

      1. Mikä on sukupuolesi? M
      2. Ikä? 38
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? KYLLÄ

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? ON

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? 1

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? EN OLE OLLUT PITKÄSSÄ KO. SUHTEESSA

    • :dddd

      1. Mikä on sukupuolesi? nainen
      2. Ikä? 18
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? tykkään

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      on.

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      yhden.

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      en.

    • !v"b#

      1. Mikä on sukupuolesi? Nainen
      2. Ikä? 36
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? Kyllä

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;) Taju lähtee, kun oikein hyvä suutelija osuu kohdalle, niitä on vain harmittavan vähän. Pidän siitä, että kielisuudelmaan edetään hitaammin, eikä heti työnnetä löllöä kieltä toisen kurkkuun (Niitä miehiä on ikävä kyllä monta)

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? Kyllä, aika hämmentävä kokemus

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? Muutaman

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? Olen, mies ei vain pitänyt kielareista, mutta muuten suutelua oli paljon mikä vähän auttoi.

    • NO27

      1. Mikä on sukupuolesi?
      Nainen
      2. Ikä?
      28
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      En
      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
      Tuntuu epämielyttävältä ja kieli itsessään on vastenmielinen elin. En halua vaihtaa toisen ihmisen kanssa suun eritteitä ja pöpöjä. Erityisen inhottavaa silloin kun toisen hengitys haisee.
      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      Taitaa olla enemmänkin toisinpäin että minua ei kiinnosta ja mies haluaisi.
      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      -
      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      En ole.

    • tjoo...

      1. Mikä on sukupuolesi?
      -nainen

      2. Ikä?
      -25

      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      -kyllä, todella paljon

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      -kyllä. olen viimeaikoina törmannyt moneenkin tällaiseen mieheen :(. vaikka olis kuinka mukava mies niin kyllä siinä vaan jotain jää puuttumaan ilman kielisuudelmia. sellainen seksuaalinen vire ja intohimo. Tuntuu vähän sille niinkun pussailisi vain "kaverillisesti" jonkun kanssa :(

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      -lähiaikoina varmaan kolmeen

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      - en ole tällaisten ihmisten kanssa edennyt suhteeseen asti. Pelkään ettei siitä fyysisestä puolesta tulisi mitään kun suuteleminenkaan ei suju :(

      • Jallu-setä

        Tähän ilmeisesti vastaavat vain ne naiset, joiden kumppanit eivät ole halunneet kielisuudelmia. Suomalaiset(kaan) miehet eivät voi yleisesti ottaen olla noin törppöjä!

        Yleensäkin täällä seksiosiossa saa aivan käsittämättömän kuvan miehistä. Täytyy olla niin, että tuntojaan purkavat vain niihin "ei puhu eikä pussaa" -miehiin törmänneet naiset. Valtaosaa naisista on onnistanut partnerin valinnassa, eikä heillä ole tarvetta tehdä täällä kyselyjä.


    • poika---92

      Ihmeen monella lukee, että mies ei osaa ja se kismittää koska ukkeli olisi muuten kiva. Itse en mikään taituri suutelemisessa ole koska en sitä ole paljoa päässyt harrastelemaan, mutta kun mahdollisuus tulee olen siihen valmis käyttämään ja käyttänytkin illan useat tunnit.
      Yhdenyön jutuissa ymmärrän jos kyrsii kun mies ei halua suudella/tekee sen räpeltämällä koska haluaa vain vaatteet pois. Mutta sitten nämä joissa suhde lopetetaan huonojen suutelutaitojen vuoksi, MITÄH?

      Ensimäisellä kerralla kun aloitettiin tytön kanssa ihan vain illanvietto läheisyydellä ja suutelulla en ollut kovinkaan kummoinen sillä olin hieman epävarma siitä mitä tai miten pitäisi kaikki tehdä. Ilmoitin kyllä tyttöselle asiasta etukäteen ja hän tokaisi, että ei haittaa. Ja mitä kävikään? Tyttöhän neuvoi ja opasti hommassa kun tiesi mistä tykkäsi, alle puolituntia niin loppuiltoja sujui tauottomasti halien ja suudellen. Ilmeisesti opin ihan kiitettävän hyvin kun rupesi tytön farkutkin kostumaan ajan mittaan..

      Joten kun en jaksa uutta ketjua tehdä niin kysäisen tässä, onko naisille jotenkin tabu opettaa/neuvoa miestä suutelussa ettekä tohdi lopettaa sitä hetkeksi ja antaa paria vinkkiä sekä näyttää itse miten haluaisit miehen toimivan, vai olenko jotenkin poikkeus siinä että pidän suutelusta ja jos nainen pitää pienehkön paussin antaakseen pieniä opasteita en ota sitä itseeni vaan koitan tulla paremmaksi jotta homma pelaisi paremmin molemmille? Näistä netin palstoista ei nyt aina ota selvää, mutta tuntuu että kovin moni mies kaikkoaa suutelua, sen opettelua eikä pysty ottamaan minkäänlaista "opetusta" vastaan suutelu/petihommissa?

      • heartkiller_

        Tosi monet naiset on valittanu ettei miehet osaa suudella. Jos niille ei kukaan kerro, mistä tykkää ja mikä tuntuu hyvältä niin miten helvetissä ne sitten tietäis tehdä mitään kivaa?
        Mut se on kyllä ihan siitä miehestäkin kiinni, miten paljon sitä edes kiinnostaa osata suudella kunnolla, joillekin se on iso kolaus ja nolostuvat jossei välttämättä osaakaan miellyttää naistaan oikealla tavalla. Siihenkin voi sitten naiset vaikuttaa ottamalla asian rennosti eikä ivaten tai suuttuen. Jos miestä ei kiinnosta oppia miten tehdä nainen onnelliseks, niin minkäs mahdat sitten.. Sen onnen voi löytää helposti muualtakin.

        1. Mikä on sukupuolesi?
        nainen
        2. Ikä?
        19
        3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
        todellakin
        4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
        hieno taito ja toimii joka tapauksessa, oli mielessä sitten seksi tai ei. hyvä mieli.
        5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
        ei oikeestaan
        6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
        yks vähän epäröi kun taidot ruostunu
        7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
        en.


    • rengastaja

      1. Mikä on sukupuolesi? - nainen

      2. Ikä? - 45-v

      3. Tykkäätkö kielisuudelmista? - kyllä mutta vain sellaisen ihmisen kanssa joka on luonnostaan samalla aallonpituudella

      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ; - jos partneri ilmiselvästi on haluton niihin minullakaan ei ole innostusta asiaan. samoin takuuvarma karkotin on huono suuhygienia.

      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat? -ei suoranaisesti niin. on kyllä sattunut että tekniikkamme ovat olleet niin erilaiset että asia ei ole edennyt miksikään suutelumaratoniksi:-)

      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut? -hmmm...

      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikaan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä? -olen elänyt suhteessa jossa kumppanini ei erityisesti innostunut kielisuudelmista mutta suutelemista, halailua ja seksiä oli muuten tarjolla yltäkyllin. ja onnellisesti, kyllä:-) tosin ero tästä suhteesta takana myös.

      Suurkiitos vastauksistanne! -kiitos kysymyksistä:-)

    • Tytto92

      1. Mikä on sukupuolesi?
      Nainen
      2. Ikä?
      19 v.
      3. Tykkäätkö kielisuudelmista?
      Kyllä!
      4. Jos et, miksi? Jos kyllä, ei tarvii vastata, mutta saa toki vastata jos haluaa ;)
      Ihanaa ; )
      5. Onko sinulle sattunut, että kumppanisi ei halua jakaa kielisuudelmia kanssasi kun taas sinä haluat?
      Ei
      6. Jos kyllä, kuinka monta tällaista ihmistä olet tavannut?
      -
      7. Oletko ollut suhteessa, jossa kumpikan ei pidä kielisuudelmista, ja elätte/elitte onnellisina ilman niitä?
      En

      Koska itsekkin suutelin ensimmäisen kerran suht. "vanhana" mietin aina etten osaisi tai jotain mut se vain tapahtui ja sujuu omalla painollaan. Kundilla ei ollu ainakaan mitään valittamista, koska suudeltiin baarissa yhteensä tuntikausia. (molemmat selvin päin).
      Mutta niinkuin tossa vähän ylempänä kirjoitettiin, musta asioista pitäs puhuu avoimesti ja opastaa toista jos ei miellytä. Ei siinä pitäs olla häpeämistä jos kysyy "neuvoa" tai ohjaa toista. Molemmat ovat silloin vain tyytyväisempiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe