Minulla on tullut verta ulosteen mukana jo yli puolivuotta käytännössä joka päivä. Asiasta olen käynyt parikertaa lääkärissäkin. Ja joka kerta ne on todenneet, että ne on vaan peräpukamat, mitkä vuotaa.
Ja määränneet liikuntaa ja peräpuikkoja. No olenhan minä liikkunutkin, mutta ei se auttanut kovin hyvin.
Mutta sitten keksin kokeilla toista keinoa joka on auttanut niin jopa, että verentulo on vähentynyt huimasti ja toivon mukaan loppuu pian kokonaan. Nyt ja ajattelin kertoa sen täälläkin jos jollekin olisi apua.
Eli keino on ollut peräsuolen jumppaaminen. Silleen että tavallaan yrittää pidätellä ulostetta, vaikka ei olisi mitään pidäteltävääkään. Eli silloinhan ilmeisesti ainakin sulkijalihakset supistuu ja varmaan muutkin lihakset, mitkä auttaa suolistoa toiminnassa. Sen tuntee oikein syvällä sisällä lantiossa.
Tuollaisia jumppaliikkeitä kun tekee vaikka ensialkuun 5*3 sarjoja per päivä ja sitten lisää toistoja sarjoihin, niin itselläni se on auttanut paljon. Yllättävää oli myös se, että ensialkuun noita sarjoaj ei pystynyt tekemään
kovin montaa kun lihakset väsyi. Eli voisi sanoa, että varmastikin kyseessä oli löystyneet huono kuntoiset lihakset joiden takia peräpukamia tulee.
Niin ja myös pakaroiden puristaminen yhteen samalla voi auttaa. Mutta se selviää kokeilemalla. Itse teen sitäkin välillä.
Vuotavat peräpukamat vinkki...
TTT...
0
1271
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648