Mikä meteli/laulanta alkoi Lehtomäessä noin klo 00:00. Jotain biisiä sieltä kuului, enemmänkin se laulu, olisivatkohan laulaneet megafoniin. Paikallistin äänen jonnekkin Tyttilammenkadulle Ahventie ja Haukitien väliin.
Kuuliko muut, vai voisivatko paikallaolijat kertoa jotain.
Jos ääni olisi kuulunut ovien ja ikkunoiden läpi, olisin ilolla soittanut poliisit paikalle, mutta ei kuulunut, joten sain unenpäästä kiinni.
La 11.8.2007 Lehtomäki
9
1664
Vastaukset
- Lehtomäessäkin
Iloa ja riemua piikkipuiston keskellä...
- maketheoriginal
lehtomäessä joku möykkää, se ei ole uutta
- Mikä möykkä
Olen asunut Lehtomäessä 6 vuotta. Totta on että Ahventie 7 on levoton talo ja sieltä heitetään kaikki irtaimisto aina nurmikolle viikonloppuisin ja silloin tällöin näkee aina muutaman narkin vaeltamassa kaduilla, mutta tätä lauantain kaltaista melua siellä ei kyllä näiden kuuden vuoden aikana ole ollut.
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti. - kuulolla sattumalta
Mikä möykkä kirjoitti:
Olen asunut Lehtomäessä 6 vuotta. Totta on että Ahventie 7 on levoton talo ja sieltä heitetään kaikki irtaimisto aina nurmikolle viikonloppuisin ja silloin tällöin näkee aina muutaman narkin vaeltamassa kaduilla, mutta tätä lauantain kaltaista melua siellä ei kyllä näiden kuuden vuoden aikana ole ollut.
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti.jep, samainen laulanta kuului myös keskustassa...
- maketheoriginal
Mikä möykkä kirjoitti:
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti.ongelma, mun mielestä sellasta ongelmaa ei voi hoitaa kuin dynamiitillä, mut kouvolassahan paukkunu on historiansa aikana useasti.
- aina vaan
maketheoriginal kirjoitti:
ongelma, mun mielestä sellasta ongelmaa ei voi hoitaa kuin dynamiitillä, mut kouvolassahan paukkunu on historiansa aikana useasti.
säälittävä tapaus,joka alotukseen se pistää lusikkansa useimmiten hyvin negatiivisin ja typerin kommentein.Mut jos lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Eikä se edes itse tajua sitä!
- maketheoriginal
aina vaan kirjoitti:
säälittävä tapaus,joka alotukseen se pistää lusikkansa useimmiten hyvin negatiivisin ja typerin kommentein.Mut jos lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Eikä se edes itse tajua sitä!
parempi ratkaisu, äläkä riko sääntöjä.
- Ei Edellinen Kirjoittaja
maketheoriginal kirjoitti:
parempi ratkaisu, äläkä riko sääntöjä.
Se parempi ratkaisu: Ei vuodata jatkuvasti liioiteltua negatiivisuutta joka toiseen aloitukseen. Jos esim. pamauksista puhutaan, niin eikös Lahtea kutsuta Suomen Chicagoksi? Muistuupa mieleeni usea tapaus, mitkä tukevat tuota nimitystä.. Jengitkin siellä kukoistavat ihan eri lailla kuin muualla Suomessa.
Joten ennen itkemistä voipi ottaa heinäseipään ensin omasta pupillista. - maketheoriginal
Ei Edellinen Kirjoittaja kirjoitti:
Se parempi ratkaisu: Ei vuodata jatkuvasti liioiteltua negatiivisuutta joka toiseen aloitukseen. Jos esim. pamauksista puhutaan, niin eikös Lahtea kutsuta Suomen Chicagoksi? Muistuupa mieleeni usea tapaus, mitkä tukevat tuota nimitystä.. Jengitkin siellä kukoistavat ihan eri lailla kuin muualla Suomessa.
Joten ennen itkemistä voipi ottaa heinäseipään ensin omasta pupillista.tapahtuu tämän tästä jotain älytöntä. kuntaseitsikon alueella 2/3 hälytyksistä menee lehtomäkeen, se oli kouvolansanomienkin mukaan maineensa veroinen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089