Mikä meteli/laulanta alkoi Lehtomäessä noin klo 00:00. Jotain biisiä sieltä kuului, enemmänkin se laulu, olisivatkohan laulaneet megafoniin. Paikallistin äänen jonnekkin Tyttilammenkadulle Ahventie ja Haukitien väliin.
Kuuliko muut, vai voisivatko paikallaolijat kertoa jotain.
Jos ääni olisi kuulunut ovien ja ikkunoiden läpi, olisin ilolla soittanut poliisit paikalle, mutta ei kuulunut, joten sain unenpäästä kiinni.
La 11.8.2007 Lehtomäki
9
1663
Vastaukset
- Lehtomäessäkin
Iloa ja riemua piikkipuiston keskellä...
- maketheoriginal
lehtomäessä joku möykkää, se ei ole uutta
- Mikä möykkä
Olen asunut Lehtomäessä 6 vuotta. Totta on että Ahventie 7 on levoton talo ja sieltä heitetään kaikki irtaimisto aina nurmikolle viikonloppuisin ja silloin tällöin näkee aina muutaman narkin vaeltamassa kaduilla, mutta tätä lauantain kaltaista melua siellä ei kyllä näiden kuuden vuoden aikana ole ollut.
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti. - kuulolla sattumalta
Mikä möykkä kirjoitti:
Olen asunut Lehtomäessä 6 vuotta. Totta on että Ahventie 7 on levoton talo ja sieltä heitetään kaikki irtaimisto aina nurmikolle viikonloppuisin ja silloin tällöin näkee aina muutaman narkin vaeltamassa kaduilla, mutta tätä lauantain kaltaista melua siellä ei kyllä näiden kuuden vuoden aikana ole ollut.
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti.jep, samainen laulanta kuului myös keskustassa...
- maketheoriginal
Mikä möykkä kirjoitti:
Ihan vaan uteliaisuuttani olisin halunnut tietää että mitkä partyt siellä oli ja mitkä äänentoisto vehkeet siellä oli käytössä, niin merkilliseltä se kuulosti.ongelma, mun mielestä sellasta ongelmaa ei voi hoitaa kuin dynamiitillä, mut kouvolassahan paukkunu on historiansa aikana useasti.
- aina vaan
maketheoriginal kirjoitti:
ongelma, mun mielestä sellasta ongelmaa ei voi hoitaa kuin dynamiitillä, mut kouvolassahan paukkunu on historiansa aikana useasti.
säälittävä tapaus,joka alotukseen se pistää lusikkansa useimmiten hyvin negatiivisin ja typerin kommentein.Mut jos lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Eikä se edes itse tajua sitä!
- maketheoriginal
aina vaan kirjoitti:
säälittävä tapaus,joka alotukseen se pistää lusikkansa useimmiten hyvin negatiivisin ja typerin kommentein.Mut jos lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.Eikä se edes itse tajua sitä!
parempi ratkaisu, äläkä riko sääntöjä.
- Ei Edellinen Kirjoittaja
maketheoriginal kirjoitti:
parempi ratkaisu, äläkä riko sääntöjä.
Se parempi ratkaisu: Ei vuodata jatkuvasti liioiteltua negatiivisuutta joka toiseen aloitukseen. Jos esim. pamauksista puhutaan, niin eikös Lahtea kutsuta Suomen Chicagoksi? Muistuupa mieleeni usea tapaus, mitkä tukevat tuota nimitystä.. Jengitkin siellä kukoistavat ihan eri lailla kuin muualla Suomessa.
Joten ennen itkemistä voipi ottaa heinäseipään ensin omasta pupillista. - maketheoriginal
Ei Edellinen Kirjoittaja kirjoitti:
Se parempi ratkaisu: Ei vuodata jatkuvasti liioiteltua negatiivisuutta joka toiseen aloitukseen. Jos esim. pamauksista puhutaan, niin eikös Lahtea kutsuta Suomen Chicagoksi? Muistuupa mieleeni usea tapaus, mitkä tukevat tuota nimitystä.. Jengitkin siellä kukoistavat ihan eri lailla kuin muualla Suomessa.
Joten ennen itkemistä voipi ottaa heinäseipään ensin omasta pupillista.tapahtuu tämän tästä jotain älytöntä. kuntaseitsikon alueella 2/3 hälytyksistä menee lehtomäkeen, se oli kouvolansanomienkin mukaan maineensa veroinen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185