pesuvati ystäväin

maija :0)

aina pitää tähyillä meikäläisen pesuvatia ku koko ajan on paha olo ja oksettaa.äsken kesken kirjotuksen kävin oksella.aina ei kerkeä vessaan.onnex saa olla kotona.töissä en pystyisi olemaan.vaikeeta hoitaa kaikki pakolliset hommat.kahden ensimmäisen raskauden aikana olin töissä,mutta mulla ei ollu yhtä vaikeeta ku nyt.ne 2 raskautta meni kesken.jos tää kolmas onnistus ku vaavi saa minut tähän kuntoon :0)iltaa kohti paha olo yltyy joskus yökkyyttää jopa makuulla,mut ikinä kerralla ei tule kovin paljoa.

2

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmen äiti

Mulla kans kaks ensimmäistä raskautta meni kesken ja kolmannesta oksensin vuorokaudet ympäri yhdeksän kuukautta. Kun johonkin piti lähteä, niin muovikassi mukaan. Lohdutuksena voin sanoa, että vaikka se ei kivaa ole, niin siihen ehtii yhdeksässä kuukaudessa tottua. Terve poika syntyi ja tänään hän oli ensimmäistä päivää koulussa. Muistan yhä sen synnytyksen jälkeisen "oudon" olon kun ei oksettanut yhtään.

Jos joku vähän auttoi, niin nukkuminen. Toki tuossa olossa ei kauheesti pysty mitään tekemäänkään, mutta älä edes yritä nousta sängystä enempää kuin on ihan pakko. Mulla helpottui olo aina tiputuksessa ollessani sairaalassa, kun sai vain maata sängyssä, eikä tarttenut huolehtia juomisesta.

Kaksi seuraavaa raskautta meni kuitenkin huomattavasti pienemmillä pahoinvoinneilla ja nyt neljännestä odotellaan vielä, miten pahaksi olo äityy kun raskaus etenee alkua pitemmälle.

• maami

Mulla oli kokoajan mukana ämpäri kotona liikkuessa, tosiaankaan vessaan ehtinyt ellen siellä sattunut olemaan yökötyksen iskiessä. Julkisilla paikoilla sai kokoajan miettiä mihin syöksyä laattaamaan. Sittenpä se olikin outoa kun oksentaminen loppui ja pahoinvointi helpotti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen