tähän kysymykseen on jo varmasti joskus vastattu täällä mutta en löytänyt sitä äkkiseltään, siksipä kysynkin (ehkä) uudestaan: voiko 3. raskausviikolla olla jo kuvotusta/väsymystä/menkkakipujen tapaista vatsakipua? tai onko teissä lukijoissa ketään, jolla olisivat oireet tulleet yhtä nopeasti? vielä en voi tehdä testiä mutta en millään malttaisi odottaa vastausta! :)
kiitos etukäteen!
kysymys alkuraskaudesta
5
740
Vastaukset
- Vastaus...
Mutta voi ne tunteet olla myös oddotuksesta ja jännityksestä tms. Odottele rauhassa, että voit tehdä testin.
- ainaskin
alkoi juuri viikoilla 3 ja 4 pahoinvointi ja väsymys..ja sitähän on sitten jatkunut viikolle 11 asti ja jatkuu edelleen...
- Nelliäinen
Minä tein positiivisen raskaustestin jo viikolla 3.. sitä ennen oli ollu jo 1,5 viikkoa huonoa oloa ja ravasin jatkuvaan vessassa. Nyt oonkin oksennellu jo 9 viikkoa eikä loppua näy. Huh! Viikkoja nyt 13. Paljos muilla nyt viikkoja? Laskettuaika on 20.2.08
- jen1323
Nelliäinen kirjoitti:
Minä tein positiivisen raskaustestin jo viikolla 3.. sitä ennen oli ollu jo 1,5 viikkoa huonoa oloa ja ravasin jatkuvaan vessassa. Nyt oonkin oksennellu jo 9 viikkoa eikä loppua näy. Huh! Viikkoja nyt 13. Paljos muilla nyt viikkoja? Laskettuaika on 20.2.08
jatkaisin vielä kysymystäni...onko teillä muilla ollut päiviä, jolloin oireet ovat poissa? eli jonain päivänä ei ole paha olo eikä maha kramppaa.. :) kiitos etukäteen
- KÄRSIMÄTÖn...
jen1323 kirjoitti:
jatkaisin vielä kysymystäni...onko teillä muilla ollut päiviä, jolloin oireet ovat poissa? eli jonain päivänä ei ole paha olo eikä maha kramppaa.. :) kiitos etukäteen
HEIPS!
Kiva kuulla että moni jännittää samaista asiaa tällä palstalla. Minulla alkoi viimeiset menkat pillerit lopetettuani 22.7. Häät olivat elokuun alussa ja kuherruskuukausi (mahtava) menossa. Nyt jännätään että menkat ei tulisi ollenkaan. Mahassa on ollut outoa tunnetta. Ehkä olen joutunut pissaamaankin useammin... Mieheni naurelee "luulotaudilleni". Ihan tosissamme vauvaa odottelemme. Ainahan siinä elämä muuttuu mutta olisi se ihanaa... KOhta ehkä ostan raskaustestin jos ei menkat ala. Vielä ehkä liian aikaista. Välillä tuntuu mahassa kuin menkatkin alkaisi mutta ei ole alkanut.. eli on tämä vaikeaa aikaa. Mutta odotellaan.. Alussahan tässä vasta ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511