kysymys alkuraskaudesta

jen1323

tähän kysymykseen on jo varmasti joskus vastattu täällä mutta en löytänyt sitä äkkiseltään, siksipä kysynkin (ehkä) uudestaan: voiko 3. raskausviikolla olla jo kuvotusta/väsymystä/menkkakipujen tapaista vatsakipua? tai onko teissä lukijoissa ketään, jolla olisivat oireet tulleet yhtä nopeasti? vielä en voi tehdä testiä mutta en millään malttaisi odottaa vastausta! :)

kiitos etukäteen!

5

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus...

      Mutta voi ne tunteet olla myös oddotuksesta ja jännityksestä tms. Odottele rauhassa, että voit tehdä testin.

    • ainaskin

      alkoi juuri viikoilla 3 ja 4 pahoinvointi ja väsymys..ja sitähän on sitten jatkunut viikolle 11 asti ja jatkuu edelleen...

      • Nelliäinen

        Minä tein positiivisen raskaustestin jo viikolla 3.. sitä ennen oli ollu jo 1,5 viikkoa huonoa oloa ja ravasin jatkuvaan vessassa. Nyt oonkin oksennellu jo 9 viikkoa eikä loppua näy. Huh! Viikkoja nyt 13. Paljos muilla nyt viikkoja? Laskettuaika on 20.2.08


      • jen1323
        Nelliäinen kirjoitti:

        Minä tein positiivisen raskaustestin jo viikolla 3.. sitä ennen oli ollu jo 1,5 viikkoa huonoa oloa ja ravasin jatkuvaan vessassa. Nyt oonkin oksennellu jo 9 viikkoa eikä loppua näy. Huh! Viikkoja nyt 13. Paljos muilla nyt viikkoja? Laskettuaika on 20.2.08

        jatkaisin vielä kysymystäni...onko teillä muilla ollut päiviä, jolloin oireet ovat poissa? eli jonain päivänä ei ole paha olo eikä maha kramppaa.. :) kiitos etukäteen


      • KÄRSIMÄTÖn...
        jen1323 kirjoitti:

        jatkaisin vielä kysymystäni...onko teillä muilla ollut päiviä, jolloin oireet ovat poissa? eli jonain päivänä ei ole paha olo eikä maha kramppaa.. :) kiitos etukäteen

        HEIPS!
        Kiva kuulla että moni jännittää samaista asiaa tällä palstalla. Minulla alkoi viimeiset menkat pillerit lopetettuani 22.7. Häät olivat elokuun alussa ja kuherruskuukausi (mahtava) menossa. Nyt jännätään että menkat ei tulisi ollenkaan. Mahassa on ollut outoa tunnetta. Ehkä olen joutunut pissaamaankin useammin... Mieheni naurelee "luulotaudilleni". Ihan tosissamme vauvaa odottelemme. Ainahan siinä elämä muuttuu mutta olisi se ihanaa... KOhta ehkä ostan raskaustestin jos ei menkat ala. Vielä ehkä liian aikaista. Välillä tuntuu mahassa kuin menkatkin alkaisi mutta ei ole alkanut.. eli on tämä vaikeaa aikaa. Mutta odotellaan.. Alussahan tässä vasta ollaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe