vai olenko tehnyt jotain hölmöä ja saanut sen uudistuneessa muodossa vain mun koneeseen? Nyt ei oikein tiedä kenen viestiin vastaukset menee, joten heippa mun osalta. Sekavaa!
Onko palsta
3
299
Vastaukset
- lähiaikoina
siivonnut eli poistanut kaikki evästeet eli cookiet, niin kaikki nettisivut aukeavat oletusmuodossa, eli omat asetukset ovat pyyhkiytyneet. Täällä se tarkoittaa, että vastaukset näkyvät pelkkinä linkkeinä aloitusviestin perässä ja niitä on klikattava. Tosin olet saattanut myös vahingossa painaa tuota nappulaa, joka saa koko ketjun näkymään hierarkiattomana, tasaisena ketjuna (viitaten siihen, ette tiedä, kenelle vastaat).
Mutta hätä ei ole tämän näköinen. Tuolla ylhäällä oikeassa kulmassa on kolme punaista palloa. Paina niistä kaikkein oikeanpuolimmaista, jolloin viestit näkyvät hierarkisessa järjestyksessä. Silloin pitäisi olla suhtkoht selvää, kenelle vastaa. - kaikki..
ennallaan! Mikähän tuokin välihäiriö sitten oli!
- selvisi!
Kiitos vaan avusta vaikka jostain kumman syystä hoituikin ihan itsestään toi homma. Mutta oppihan tästäkin jotain. Nuo pallot tuolla oikealla ovat jääneet näkemättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671