Grand Slam

Outoon valoon

Kukaan käyny tänä kesänä keikalla? Millanen oli? Mitä biisejä?

6

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vautoon oloon

      Vähän ajattelinkin, että Grand Slamin keikoilla kävijät ovat eri porukkaa ku nettiin kirjoittelijat.Ämceeämäläxäxiivee..Jee

      • Puhelinpylväs

        Eilen tuli oltua Tavastialla katsomassa ja kuulemassa.

        Ihan hyvä keikka ja aika paljon sitä mitä odotinkin. Puntti hoiti enimmät lauluosuudet.

        Keikalla tulivat seuraavat kappaleet.

        Ei elämästä selviä hengissä
        Rock'n'Roll and blues and jazz
        Eesti
        Mimosan hipiä
        Marilyn
        Norjalainen villapaita
        Kaksoiselämää
        Myrkytyksen oireet
        Outoon valoon
        Einarin polkupyörä
        Hevidiggarin vuorisaarna
        Syksyn sävel
        Musta aurinko nousee
        Pilvee
        Maamme

        ja encoressa
        Syys
        XV Yö.

        Lisäksi kuultiin Grand Slamin tavaramerkit elikkä 'Syvästi meri huokaa' ym.

        Hyväntuulinen keikka. Ei mitään mullistavaa eikä elämääsuurempaa. Ainoa minkä olisin vielä halunnut kuulla olisi ollut Per'vers.


      • outo-tre
        Puhelinpylväs kirjoitti:

        Eilen tuli oltua Tavastialla katsomassa ja kuulemassa.

        Ihan hyvä keikka ja aika paljon sitä mitä odotinkin. Puntti hoiti enimmät lauluosuudet.

        Keikalla tulivat seuraavat kappaleet.

        Ei elämästä selviä hengissä
        Rock'n'Roll and blues and jazz
        Eesti
        Mimosan hipiä
        Marilyn
        Norjalainen villapaita
        Kaksoiselämää
        Myrkytyksen oireet
        Outoon valoon
        Einarin polkupyörä
        Hevidiggarin vuorisaarna
        Syksyn sävel
        Musta aurinko nousee
        Pilvee
        Maamme

        ja encoressa
        Syys
        XV Yö.

        Lisäksi kuultiin Grand Slamin tavaramerkit elikkä 'Syvästi meri huokaa' ym.

        Hyväntuulinen keikka. Ei mitään mullistavaa eikä elämääsuurempaa. Ainoa minkä olisin vielä halunnut kuulla olisi ollut Per'vers.

        Olin 15.6.07 Tampereella Grand Slamin keikalla YO-talolla. Mahtava meininki, talo täynnä porukkaa.
        Kappaleet olivat suurinpiirtein samat kuin 17.8. eli edellisessä viestissä. Puntti enimmäkseen äänessä, ja Jari Yliaho (outoon valoon). Olen kuunnellut tauko III älppäriä sen ilmestymisestä saakka, mutta en ole ennen käyny näiden keikalla ja hämmästykseni oli suuri, kun huomasin minkä kokoinen Yliaho on! Luulisi sellaisen äänen tulevan pienikokoisesta miehestä, mutta erehdyin; kaapinkokoinen hän kuulemma on aina ollut...
        Kukkaisviikolla 1.8.07 olin Juicen muistokonsertissa, jossa myöskin ilmoitettiin olevan grand slam, mutta siitä nyt ei voi puhua samana päivänä...
        Samaten Kukkaisviikolla 1.8.06 olin Juicen konsertissa Keskustorin teltassa...


      • do the stönö
        Puhelinpylväs kirjoitti:

        Eilen tuli oltua Tavastialla katsomassa ja kuulemassa.

        Ihan hyvä keikka ja aika paljon sitä mitä odotinkin. Puntti hoiti enimmät lauluosuudet.

        Keikalla tulivat seuraavat kappaleet.

        Ei elämästä selviä hengissä
        Rock'n'Roll and blues and jazz
        Eesti
        Mimosan hipiä
        Marilyn
        Norjalainen villapaita
        Kaksoiselämää
        Myrkytyksen oireet
        Outoon valoon
        Einarin polkupyörä
        Hevidiggarin vuorisaarna
        Syksyn sävel
        Musta aurinko nousee
        Pilvee
        Maamme

        ja encoressa
        Syys
        XV Yö.

        Lisäksi kuultiin Grand Slamin tavaramerkit elikkä 'Syvästi meri huokaa' ym.

        Hyväntuulinen keikka. Ei mitään mullistavaa eikä elämääsuurempaa. Ainoa minkä olisin vielä halunnut kuulla olisi ollut Per'vers.

        Olin myös Tavastialla. Tosi upea tunnelma ja keikka oli mielestäni tosi hyvä! Kyllä on Juicella mahtava tuotanto mistä valita biisejä. Tämän vuoksi yhtye voisi aivan hyvin keikkailla vielä uudestaan vähän eri biiseillä. Itselläni oli välillä outo olo siitä, että Juicea ei enää ole. Joku sanoi hyvin: Juicea ei muisteltu murheella vaan kunnoituksella ja kaikilla oli hauskaa. Mestari itsekin olisi halunnut juuri näin todennäköisesti.


      • Outoon valoon WAUtoon oloon
        do the stönö kirjoitti:

        Olin myös Tavastialla. Tosi upea tunnelma ja keikka oli mielestäni tosi hyvä! Kyllä on Juicella mahtava tuotanto mistä valita biisejä. Tämän vuoksi yhtye voisi aivan hyvin keikkailla vielä uudestaan vähän eri biiseillä. Itselläni oli välillä outo olo siitä, että Juicea ei enää ole. Joku sanoi hyvin: Juicea ei muisteltu murheella vaan kunnoituksella ja kaikilla oli hauskaa. Mestari itsekin olisi halunnut juuri näin todennäköisesti.

        Hyviä kommentteja teillä.. Kemin keikka 24.8 oli kyllä mun, ja varmaan kaikkien muittenki paikalla olleitten mielestä mahtava, siltä se ainaki kuulosti ja näytti. Jollai tavalla siellä oli Juice mukana. Mimosan hipiä ja outoon valoon sai kyllä karvat pystyyn. Perverssiä minäki odotin. Toivottavasti Grand Slam jatkaa.


      • Outoon valoon WAUtoon oloon kirjoitti:

        Hyviä kommentteja teillä.. Kemin keikka 24.8 oli kyllä mun, ja varmaan kaikkien muittenki paikalla olleitten mielestä mahtava, siltä se ainaki kuulosti ja näytti. Jollai tavalla siellä oli Juice mukana. Mimosan hipiä ja outoon valoon sai kyllä karvat pystyyn. Perverssiä minäki odotin. Toivottavasti Grand Slam jatkaa.

        Jihuu! Ens kesää ootellen, oudossa valossa WAUdossa olossa. Kiitos ja kumarrus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe