Sheriffi on riehunut

Huh huh

näköjään oikein tosissaan. Kaksi viikkoilistalla ollutta tämän palstan avausta on poistettu. Käsky tuli varmaan jälleen Oulusta.

11

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syväkurkku.

      kerrottiin liian suoraan vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen Raamatun vastaisista valheopeista, hoitokokousjulmuuksista, älyttömästä tupakoinnista yms. Nämä ovat aiheita, jotka SRK pyrkii kaikin mahdollisin keinoin pitämään suuren yleisön tietoisuuden ulkopuolella.

      Tästä syystä suositut ketjut poistuivat palstalta.

      • Oulunsalo

        lakaista maton alle vl-herätysliikkeen järkyttävää toimintaa, valehtelua, naisten alistamista, huumeen käyttöä (tupakointi), vl-opetuksen sisältämää Jumalan pilkkaa ja muiden uskovaisten halveksimista jne. eivät tänä päivänä kerta kaikkiaan onnistu.

        Pari totuudellista ketjua kun joko sheriffi poistaa tai ne itketään ylläpidon kautta pois, niin pian pomppaa samat vl-törkeydet SRK:n silmille ja kaikkien luettavaksi. Vanha systeemi ei enää onnistu, vaikka SRK sitä yrittääkin.

        Vaikka ongenkoho painetaan hetkeksi veden alle, niin hetken päästä se on takaisin veden pinnalla.


    • havaintojeni mukaan

      Ajattelepa, kuinka paljon saa pönkitystä OMALLE itsetunnolleen, kun poistaa TOISTEN aikaansaannoksia!

      • Savuton sälli

        On upeata, kun saa nollattua kymmenien kirjoittajien vaivannäön. Kyllä sen jälkeen taas kessu maistuu.


      • joper

        Ajattelepa, kuinka paljon saa pönkitystä OMALLE itsetunnolleen kun saa provonsa kepuloitua viikkolistalle... Aatteleppa ite. :P


      • joper
        joper kirjoitti:

        Ajattelepa, kuinka paljon saa pönkitystä OMALLE itsetunnolleen kun saa provonsa kepuloitua viikkolistalle... Aatteleppa ite. :P

        ...boostaamalla...


      • joper
        joper kirjoitti:

        ...boostaamalla...

        ...vastailemalla omiin viesteihinsä.


      • Ei epäilystäkään
        joper kirjoitti:

        ...vastailemalla omiin viesteihinsä.

        Perkeleellisiä oppeja opettava SRK on viime kädessä sääntöjen vastaisten poistojen takana.


    • Paljon tylsempi syy

      voi olla se, että sefu epäili ketjuja buustatun eli keinotekoisesti nostatetun suosituimpiin.

      Onkohan buustaus säännöissä kielletty?

      Joka tapauksessa sefun toiminta hyödyttää SRK:ta. Eivät vl-ongelmat nouse kaikkien Suomi24-lukijoiden tietoisuuteen heti eka avauksella.

      • buustaus

        Suomi24-säännöissä kielletty. Mutta meidän sefulla onkin Oulun säännöt.


      • Ei jalan jakoa
        buustaus kirjoitti:

        Suomi24-säännöissä kielletty. Mutta meidän sefulla onkin Oulun säännöt.

        määrää, mitkä ketjut poistetaan. Tähän on tultu, kun palstalla on vl-sheriffi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe