Missä tanssijat merikievarista?

dfadfadfadffd

TV 2:ssa on tullut tätä kesäillan-valssi ohjelmaa. Aina on ollut tanssipaikat täynnä porukkaa enkä usko, että ihmiset on vain televisioinnin takia paikalle tulleet.
Miksi Merikievarissa ei enää käy ihmisiä? Onko lippujen hinnat liian korkeat vai onko liian huonoja esiintyjiä? Missä vika? Miksi mitään ei tehdä asian korjaamiseksi?

6

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää uudistua senkin paikan

siellä on vanhanaikaista menoa.katos elämä on laiffii sano Mattikin.muuten Matti vetää baarit täyteen Suomessa ja Espanjassakin.

• gti-golf

mainion vartti se vain pärjäilee haapamäellä.

• siellä

merikievarissa on silloin täyttä, jos on hyvä nimi esiintymässä. talvella on meno vilkkaampaa, kun muut tanssipaikat sulkevat

• ex.tanssija

väestö pitää siitä huolen että ulkopaikkakuntalisat ei montaa kertaa käy. Paikka on hyvin sisäänlämpiävä ja tansiin haetaan vaan entisiä tuttuja. Jos on uusia kasvoja saavat olla seinäruusuina.

• paikallinen asukas

Minäkin kävin merikievarissa melkein 10v säännöllisesti, kerran viikossa.
      Meitä jotka kävimme säännöllisesti tansseissa, olemme perustaneet perheitä ja löytäneet kumppanit.Ei kiinnosta enään.
      Minä voin käydä joka toinen vuosi tansseissa kievarissa ja se riittää, ei ole meinaan paikat muuttuneet; remonttia täytyisi tehdä ja ehkäpä katsoa myös esiintyjiä ja lippujen hintaa laskea.
      Kievari on jo aikansa elänyt ja eikä nykypäivän nuoriso osaa edes tanssia lavatansseja eikä heitä edes kiinnosta.

• AnneMari-67

Samaa ihmettelen, mutta kait se niin on, että aikansa kutakin! Toisaalta on hyvä, että on jotain, mikä ei muutu.
      Vintti ei oo hyvän mallinen tanssipaikkana; kapea, ja sokkeloinen. Esim. Jämi Areena on tosi hyvän mallinen ja -kokoinen!

Mäkin oon lähes parikymmentä vuotta sitten käyny ahkerasti Vintillä. Nyt käydään miehen kaa pari kertaa vuodessa esiintyjästä riippuen.
      Hauskaa muuten nähdä niitä, jotka on siellä ennenki käyny! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      2007
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1701
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      917
    Aihe