Saako Suomesta jostain ostaa VOSS-vettä? Haluisin ostaa pullollisen (tai pari) ihan vaan sen supersiistin Calvin Kleinin suunnitteleman pullon takia :) Kiitoksii, jos joku viisas tietää!
VOSS-vettä...
10
5927
Vastaukset
- vossi
Onneksi olkoon sinullekin.
- Larry The Chef
Olet ilkeä jos toinen kysyy?
Pullo on nimittäin ihan sikahyvän näköinen.
- fasfasffasas
Ei Calvin Klein sitä ole suunnitellut.
Ja aivan typerä ostos. Edes pullo ei ole sen arvoinen, puhumattakaan vedestä. - Riperii..
http://www.vosswater.com/
Tuolta sisään ja oikeasta reunasta löytyy kohta wosswaterstore. Sieltä ainakin saa. Vossi on tällä hetkellä loppuunmyyty, mutta uskon että ottavat tilauksia vastaan. Suomesta sitä ei taida saada mistään, paitsi joistain pääkaupunkiseuden nimekkäistä ravintoloista, mutta vesi täytyy juoda ruokailun yhteydessä. Maahantuojat toimittavat vettä ravintoloihin, mutta vossia ei ole saatavilla tavallisille kuluttajille...ainakaan vielä.- OlgaToppaus
Ei se Voss nyt niin harvinaista ole....kävin Levillä ravintola Valkeassa Vaatimessa syömässä ja join aterian kanssa Vossia.Pullo ON Calvin Kleinin suunnittelema ja todella tyylikäs, sisältökin oli ihan ok. Hintaa en kysynyt,kun en itse sillä kertaa maksanut laskua. Niin että ei muuta kuin Leville!! :))
- testihäviäjä!
Hyvä esimerkki kuinka ulkonäöllä voidaan jymäyttää.
VOSS-vesi oli raadin mielestä vanhanmakuista, ja jopa helsingin raanavettä huonompaa. Litrahinta on yli yhdeksän euroa (!!!)- deuteriumoksidia
markkinarako, Norsk Hydro? Mutta sitä ei kannata juoda, lienee terveydelle haitallista. Siis raskasvettä.
- pullontekijä
vossin pullot tehdään suomessa.karhulan pullotehtaalla.800ml ja 375ml.
- tahtoo kans
Saa verkkokaupasta hintaa 2 euroa se pullo..
- helpostilöytyy
joo samaa olin tulossa sanomaan, tampereen verkkokaupan liikkeestä löysin 2 eurolla :D että ei nyt kauheen harvinaista taida olla. tosin se oli se pienempi (375ml?) pullo, mutta anyways.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818