yrittäkääpä päästä vastaanotolle puhelimella!!!
voi &%?&½¤xxx !!!
TERVEYSKESKUKSEEN
5
596
Vastaukset
- huono!
olen myös huomannut että jos tk:hon soittaa heti klo 8 aikaan jolloin aikoja aletaan antamaan, ne onkin jo kaikki menneet. Miten se voikin olla mahdollista?
- terveyskeskukseen yleensä
kävellen, omalla autolla, joukkoliikenteen avulla tai vaikkapa taksilla. Harvemmin olen puhelimella menijöitä nähnyt...
- Niksi Nella
Saman havainnon tehnyt. Jos kahdeksalta soittaa, niin sit kun sinne puolentunnin- tunnin yrittämisen jälkeen pääset, niin vastaus on että aikoja ei saa. Jos seuraavaksi päiväksi sit haluaisit, niin käsketään soittamaan samaan aikaan uudestaan, kun edellisenä päivänä aikoja ei saa antaa. Hei haloo? Milloin ne ajat sit on annettu, kun kaikki on jo varattu heti kahdeksan jälkeen. Kuitenkin johtavalääkäri kehoitti soittamaan ei ruuhkahuippuna, eli ei 8-9 välillä, niin helpommin pääsee, pääsee pääsee silloin sinne, mutta aikoja ei enää anneta. ja tulokset kun käsketään kysymään kahdesta tietystä numerosta. niin se on täysin mahdottomuus. koska ne ei joko vastaa tai sit ilmoittaa varattua. ei täällä kentällä olis aikaa päivää roikkua puhelimessa
- soittanut
A
amulla 8 jälkeen ja on sanottu että lääkäriä ei ole haapavedellä ollenkaan
Ja yrittivät antaa rantsilaan aikaa , mutta en huolinut . Käskettiin soittaa oulaisiin ja sieltä sanottiin että ei haapavetisiä oteta vastakuin 16 jälkeen
Ja mä kerroin että haapavedella ei ole kuulema lääkäriä ja mä soitin sit sisäiseen numeroon
Olipa unohettu ilmoittaa sinne siikalatvaan missä se päivystys numero on niin sinne että haapavedelläkin on lääkäri aikoja ja alkoivat kiireesti sinne ilmoittamaan ja mä sain 0,5 h sisällä lääkäri ajan. - kirsianita10
Kun pyydä,kirjallisena sen että et pääse hoidettavaksi ja sanot hakevasi sen hetkenpäästä,jo löytyy kummasti aika,koska hoitaja ei ota itselleen vastuuta siitä jos jotakin sattuukin,kun et saanut aikaa.Se on sitten ties kuinka mones päälekkäinen aika ja kun menet siellä ei ole ristinsielua,vaikka pitäisi olla ainakin ne joilla on se sama aika kuin itselläsi,näinkin on käynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760