15.8-15.9 soneralla on todella reilu tarjous, kun avaat 8 megan kaapeli laajakaistan saat avauksen ilmaiseksi ja vieläpä kaksi kuukautta puoleenhintaan. vaihtakaa nyt ihmeessä!
vaihtakaa nyt soneraan
4
496
Vastaukset
- mister manifeckt
tarjous kuulostaa reilulta, mutta en ota sellaista riskiä että ottaisin soneraa. sillä sillä firmalla on kuuleman mukaan alituisia taloudellisia ongelmia ja netin jatkuvaa pätkimistä.
- bryan malone
minulla on kuules ollut elisan kaapeli liittymä jo 10 vuotta ja olen todella tyytyväinen elisaan. yhteys ei pätki koskaan, (ehkä kerran vuodessa) toista se on soneralla, pätkii milloin huvittaa. norton internet securitysssä on onneksi käytössä toimintologi josta voin seurata mahdollisia kaappaus yrityksiä.
- sonera UP
on totta että soneralla oli viikonloppuna huoltokatkos, mutta tämä tarjous on nyt hyvitystä katkoksista.
- giga-antti
meiän liikkeemme on soneran sponsori ja liikkeessämme on todettu että sonera toimii ja edistää käyttäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066