15.8-15.9 soneralla on todella reilu tarjous, kun avaat 8 megan kaapeli laajakaistan saat avauksen ilmaiseksi ja vieläpä kaksi kuukautta puoleenhintaan. vaihtakaa nyt ihmeessä!
vaihtakaa nyt soneraan
4
501
Vastaukset
- mister manifeckt
tarjous kuulostaa reilulta, mutta en ota sellaista riskiä että ottaisin soneraa. sillä sillä firmalla on kuuleman mukaan alituisia taloudellisia ongelmia ja netin jatkuvaa pätkimistä.
- bryan malone
minulla on kuules ollut elisan kaapeli liittymä jo 10 vuotta ja olen todella tyytyväinen elisaan. yhteys ei pätki koskaan, (ehkä kerran vuodessa) toista se on soneralla, pätkii milloin huvittaa. norton internet securitysssä on onneksi käytössä toimintologi josta voin seurata mahdollisia kaappaus yrityksiä.
- sonera UP
on totta että soneralla oli viikonloppuna huoltokatkos, mutta tämä tarjous on nyt hyvitystä katkoksista.
- giga-antti
meiän liikkeemme on soneran sponsori ja liikkeessämme on todettu että sonera toimii ja edistää käyttäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909