Jarrutusmatkoja 200-0

15

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Taisi pelästyä poliiseja, siirsi katseen nopeusmittariin mutkassa, sai paskahalvauksen kun lukema lähenteli kahta ja puolta, suoritti paniikkijarrutuksen ja kaatui.

      Tarinan opetus: ei pidä panikoida.

      • ...tapaus osoitti hyvin sen kuinka turvallista tuollainenkin nopeus vielä voi olla, vaikka jotain menisikin pieleen. Ei aiheuttanut vaaraa muulle liikenteelle, ei edes vastaantulijoille (poliiseillehan ei käynyt kuinkaan), eikä edes itselleen, kävelihän hän kaikessa rauhassa näyttämään poliisille ajokorttia ja rekisteriotetta.


      • sehän on selvä
        Kairakettu kirjoitti:

        ...tapaus osoitti hyvin sen kuinka turvallista tuollainenkin nopeus vielä voi olla, vaikka jotain menisikin pieleen. Ei aiheuttanut vaaraa muulle liikenteelle, ei edes vastaantulijoille (poliiseillehan ei käynyt kuinkaan), eikä edes itselleen, kävelihän hän kaikessa rauhassa näyttämään poliisille ajokorttia ja rekisteriotetta.

        Sama kuin jos vaikka ammun kaveria kohti konekiväärillä, mutta kaikki luodit sattuvat menemään ohi parilla sentillä, en ole aiheuttanut minkäänlaista vaaraa.


      • Jaska Parruna
        sehän on selvä kirjoitti:

        Sama kuin jos vaikka ammun kaveria kohti konekiväärillä, mutta kaikki luodit sattuvat menemään ohi parilla sentillä, en ole aiheuttanut minkäänlaista vaaraa.

        tuo oli päivän paras kommentti, sain hyvät naurut.


      • sehän on selvä kirjoitti:

        Sama kuin jos vaikka ammun kaveria kohti konekiväärillä, mutta kaikki luodit sattuvat menemään ohi parilla sentillä, en ole aiheuttanut minkäänlaista vaaraa.

        Kohti ammuttu osuu ja ohi menevistä ei tietenkään ole mitään vaaraa.


    • Foliopipo

      Poliisilla on uusia erikoisaseita, joilla saa moottoripyörän kaadettua matkan päästä!

    • kommentteja

      "sujuvilta" kuskeilta.
      Syytä on aina haettava jostain muualta, kuin ratin ( no tässä tapauksessa tangon ) ja istuimen välistä.
      Voiko paljon lapsellisempia olla. Omat hölmöilyt on aina jonkun muun syytä.

      • liukastui

        paskaan!

        Terveisin,
        Mies joka ei koskaan ylitä rajoituksia


      • The Rat

        Minun silmieni mukaan, ennen sinun vastaustasi oli tullut kaksi kommenttia.

        Kummatkin selvästi humoristisia.

        - Toisessa "syyllinen" oli moottoripyöräkuski joka teki ohjausvirheen
        - Toisessä "syyllinen" oli poliisi uuden ihmeaseensa kanssa.

        Ironia ei vaan tunnu uppoavan joihinkin tyyppeihin täällä...


      • itsekin
        The Rat kirjoitti:

        Minun silmieni mukaan, ennen sinun vastaustasi oli tullut kaksi kommenttia.

        Kummatkin selvästi humoristisia.

        - Toisessa "syyllinen" oli moottoripyöräkuski joka teki ohjausvirheen
        - Toisessä "syyllinen" oli poliisi uuden ihmeaseensa kanssa.

        Ironia ei vaan tunnu uppoavan joihinkin tyyppeihin täällä...

        aloituskommentti uudestaan.

        Olisiko tiellä ollut liukastetta pellolta...

        Siitä kommentista ei paljon ironiaa irtoa. Jos parista muusta kieltämättä aavistus löytyykin.

        Toki ironia ja sarkasmikin ovat hyvin tuttuja tyylisuuntia, mutta jos eivät kaikki aina ymmärräkään sellaisiksi tarkoitettuja kirjoituksia, niin sen verran vaikea laji se tuntuu välillä olevan kirjoittajillekin, että ei aina voi syyttää lukijaakaan ymmärtämättömyydestä.


      • psychoanalyzer
        itsekin kirjoitti:

        aloituskommentti uudestaan.

        Olisiko tiellä ollut liukastetta pellolta...

        Siitä kommentista ei paljon ironiaa irtoa. Jos parista muusta kieltämättä aavistus löytyykin.

        Toki ironia ja sarkasmikin ovat hyvin tuttuja tyylisuuntia, mutta jos eivät kaikki aina ymmärräkään sellaisiksi tarkoitettuja kirjoituksia, niin sen verran vaikea laji se tuntuu välillä olevan kirjoittajillekin, että ei aina voi syyttää lukijaakaan ymmärtämättömyydestä.

        Kirjoitusasusi kertoo enemmän kuin humoristinen aloituskommentti. Olet motoristeja vihaava tiukkapiponysväri, ilman minkäänlaista huumorintajua. Pelkäät liikenteessä ja liikenteen ulkopuolella. "Huudat" täällä kovaan ääneen sisäistä pelkoasi ja tuskaasi.

        Rauhoitu ja hengitä syvään. Voit myydä autosi ja siirtyä julkisen liikenteen palveluihin.


      • varsinainen selvän-
        psychoanalyzer kirjoitti:

        Kirjoitusasusi kertoo enemmän kuin humoristinen aloituskommentti. Olet motoristeja vihaava tiukkapiponysväri, ilman minkäänlaista huumorintajua. Pelkäät liikenteessä ja liikenteen ulkopuolella. "Huudat" täällä kovaan ääneen sisäistä pelkoasi ja tuskaasi.

        Rauhoitu ja hengitä syvään. Voit myydä autosi ja siirtyä julkisen liikenteen palveluihin.

        näkijä ja kallonkutistaja tunnut olevan.
        Älä nyt kumminkaan noilla avuilla kuvittele leipääsi tienaavasi alalla. Saattaapi tulla nälkä.

        Tuolla tienpäällä en vihaa sen enempää motoristeja, kuin nelipyöräisilläkään liikkuvia. Paitsi silloin kun näkee sitä jälkeä, jonka tuollainen mielestään "sujuva" kuski saa aikaan, kun käyttäytyy yleisessä liikenteessä ikäänkuin siellä ei muita olisi. Ihan riippumatta kumipyörien määrästä.

        Motoristien osalta useimmiten tosin sääliksi käy omaisiaan, mutta autoilevat saavat liian usein pahaa jälkeä aikaiseksi syyttömille osapuolille.

        Aloituskommentista ei muuten edelleenkään löydy mitään humoristista. Tuskinpa pitikään.


      • olin asiaton.
        varsinainen selvän- kirjoitti:

        näkijä ja kallonkutistaja tunnut olevan.
        Älä nyt kumminkaan noilla avuilla kuvittele leipääsi tienaavasi alalla. Saattaapi tulla nälkä.

        Tuolla tienpäällä en vihaa sen enempää motoristeja, kuin nelipyöräisilläkään liikkuvia. Paitsi silloin kun näkee sitä jälkeä, jonka tuollainen mielestään "sujuva" kuski saa aikaan, kun käyttäytyy yleisessä liikenteessä ikäänkuin siellä ei muita olisi. Ihan riippumatta kumipyörien määrästä.

        Motoristien osalta useimmiten tosin sääliksi käy omaisiaan, mutta autoilevat saavat liian usein pahaa jälkeä aikaiseksi syyttömille osapuolille.

        Aloituskommentista ei muuten edelleenkään löydy mitään humoristista. Tuskinpa pitikään.

        En ole selvännäkijä, enkä ole selvää päivää nähnyt. Leivän tienaan eu-tukiaisilla. Siinä aloituskommentissa ei TODELLAKAAN ollut mitään huumoriin viittaavaa. Pidän turvan kiinni ja jatkan paskan levittelyä maanteille.


      • minäkin jo
        olin asiaton. kirjoitti:

        En ole selvännäkijä, enkä ole selvää päivää nähnyt. Leivän tienaan eu-tukiaisilla. Siinä aloituskommentissa ei TODELLAKAAN ollut mitään huumoriin viittaavaa. Pidän turvan kiinni ja jatkan paskan levittelyä maanteille.

        ymmärrän tuon vuodatuksesi.
        Sinähän olet kateellinen maajussien tukiaisista.

        Voin lohduttaa etten nauti moista etua euron euroa.

        Mutta mahdatko olla selvillä siitä, että mitkä kaikki alat suomessa kaiken maailman "tukia" oikein saakaan.
        Vähiin nimittäin käy ne, jotka ei joko valtioilta tai kunnilta (usein molemmilta) sitä jossain muodossa saa. Lippulaivaamme Nokiaa myöden.

        Aika monen suomalaisen työpaikka niistä tuista riippuu.


    • jarrutteli

      pers-tuntumalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe