Mäkiset

pojantytär

Haluaisin tietää onko ketään siellä Ikaalisissa joka on tuntenut Matti ja Elvi Mäkistä, molemmat ovat nyt jo kuolleet. Ottaisitko yhteyttä sähköpostiini.

6

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunsin

Moi! En löytänyt mailiosoitetta, joten joudun vastaamaan näin julkisesti. He asuivat lähes naapurissa (tuulensuuntie), kun olin lapsi. Käytiin usein siskoni kanssa kylässä ja heolivat oikein mukavia vanhuksia. Matti kuoli 80-90 luvun taitteessa kotimäkeensä ja Elvi 90-luvun puolenvälin tienoilla jyllisäätiön vanhainkodissa. Kerron mielelläni lisää, mailini on [email protected]

• pojantytär

Huomenta sinulle joka vastasit viestiini! Olin niin innoissani että poistin vahingossa osoitteesi, voisitko laittaa minulle viestiä osoitteeseen [email protected]
      Odottelen vastausta.

• anak

mihin kun et ilmoita osoitettas uuno !

• mariel2

Hei anak minkä ikäinen olet kun alat nimittelemään uunoksi, olen saanut kaksi muutakin vastausta jo eivätkä he alkaneet nimittelemään.
        sähköpostini [email protected]

• äläkä nimittele muuta kuin ...

Onko anak sokea,kun ei näe että osoite on jo siellä, nyt jopa kaksi kertaa ??!!

• Homo grilli

Grilliä piti aikoinaan Mäkiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe