Kiinostais tollane 156 v6 alfa 98-2000. SAksassa niitä on myynnissä ihan edullisesti ja noin 3500-4000€ sais varmasti ihan ookoon auton. Niin tässä nyt mietin että kannattaako sellane hakea jos kilometrit on oikeasti vähäiset noin 100 000km luokkaa koska saksassahan ei kauheesti kaupunkissa tule km ja jos on hihna vaihdettu niin eikös olisi ihan okei hankinta?
esim tässä:
http://mobile.de/SID9ITG8xpXFXeXD0cOMEL1Ig-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1187182683A2LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C131%81%5C-t-vCaMiMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100A9C900Bv6BGND2000CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=18&id=11111111272728818&
http://mobile.de/SID9ITG8xpXFXeXD0cOMEL1Ig-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1187182683A2LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C131%81%5C-t-vCaMiMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100A9C900Bv6BGND2000CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=9&id=11111111272876062&
Ja tuski noissa mtn vikaa? kai ne nyt iha okei toimii ja miksei toimis?
alfa 156 saksasta
6
1707
Vastaukset
- I.T.A.L..Y
kun ihmiset niitä tilaa kauttani.
Siis Alfa/Fiat/Lancia/Maserati/Ferrari/ym. Italian autot.- sinuun saa
yhteyttä?
- I.T.A.L..Y
sinuun saa kirjoitti:
yhteyttä?
osoitteeseen [email protected]
niin katsotaan löydetäänkö sinulle Alfa.
- Ehkä ei
3900 plus vero noin 3000 ja paljonkohan noita muita kuluja tulisi päälle?
Ja lopullinen hinta autolle selviää vasta vuosien päästä.
Tuolta verotustietoja:
http://www.carf.fi/www.nsf/$$ViewTemplate for Autovero!OpenForm - make
156 2.5 V6 Q-tronic. 2000
maksoin vain 13900 ekee.
on siinä webasto tms mut kallis oli. Sai siihen vehon takuun.
Jos saksasta mielsit niin kannattaa hakea joku saxalaisten "alfabbs" ja kattoa sieltä.- make
En itse meinannut suomesta kun hinnat onkin sit aivan eri. Ei ole kuitenkaan nyt kauheasti rahaa kun en raharikas ole mutta meinasin tollasta 3500-4000€ alfaa saksasta plus ne verot. Luulis et ne kyllä toimii ihan hyvin ja kunhan jakohihnan vain ajallaan vaihtaa ja mieluiten että se olisi vaihdettu jo ennenkuin ostaa ettei heti sitä tarvitse vaihtaa. Ja alusta sit pikkuhiljaa kun kuluu.
Ja tietty hetihän se täytyy käyttää ruostesuojauksessa kun suomeen tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483