arkaluontoinen

,kysymys,

Olisiko kukaan mies tietoinen, ostaako kukaan vähän käytettyjä killuttimia, munia, en tee mitään, turhaan tuolla roikkuvat. Ajattelin lähinnä jos joku vanhapiika tai muu vastaava olisi kiinnostunut munista. Olisi erilaista näytettävää vieraille, munat talon tärkeimmällä paikalla tai käsilaukussa. Monella ei sellaisia, aitoja, ole. Onkohan jotakin nettiosoitetta jonne voisi laittaa myyntiin. Laitoin tämän tänne palstalle ettei synny jonoa oven taakse.

5

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainen mies

      Älä myy hyvä mies!
      Pannaan vuokralle! Suomalaisissa perheissä on paljon munia jotka ovat ihan käyttämättöminä. Itsellänikin varmaan surkastuisivat pois jos en itse niitä muistaisi silloin täällöin kiillottaa ja pyyhkiä niistä pölyjä H&M:n kuvaston kanssa.
      Luulisi että rouvakin olisi iloinen; perheeseen tulisi rahaa, ja koska munani eivät häntäkään kiinnosta voisi niitä aivan hyvin vuokrata tarvitseville.

      Munien omistajakin saisi olla ylpeä ja onnellinen kun kerrankin saisi niitä käyttää.
      Tiesitkö Arvon Kirjoittaja, että minä kerran hankin munilleni ihan oman säilytysrasian; oli pappi ja kaikki siinä hankintatilaisuudessa.
      Mutta ole Sinä varovainen mitä saat jos ryhdyt samaan. Pian paljastui että minun hankkimani säilytysrasia on ilm. huonoa tekoa. Se ilmeisesti kuluu käytössä tai jotain. Se näyttää päällisin puolin olevan ihan kunnossa. (Pikavilkaisulla; jos katsoo pitkään kysytään että mitä tuijotat?)

      En saa enää laittaa sinne muniani. Olen joskus surullinen.
      Olen kuullut että rasioita on myös vuokralla, ja niitä voi myös kokeilla jossain minne mennään yö-kerho nimisestä paikasta. Tosin sekin jäänee minulle mysteeriksi kun perheellisenä en pääse yö-kerho nimiseen paikkaan.

      • löytää tarvitsija?

        Ei tarvii oma, ei tarvii vieras. Täysin tarpeettomat kalut? Pissimiseen tarkoitetut?


      • vehkeet vuokrata

        Tuo vuokraaminen olikin hyvä idea, onneksi en ehtinyt myydä, mistäs nyt kusisin.
        Vai olet hankkinut oman säilytysrasian, ja nyt tarpeeton, raaskitkos luopua, kierrätys on nykyään muodissa.
        Paljonkohan tällaisista keskimittaisista munista saisi, yössä, hyvin seisoo kun ottaa muutaman v-pillerin. Viimeks toimi hyvin, siitä aikaa viisi vuotta,
        joo, vuokralle. Kelpaiskohan venäjälle.


      • Suomalainen mies
        vehkeet vuokrata kirjoitti:

        Tuo vuokraaminen olikin hyvä idea, onneksi en ehtinyt myydä, mistäs nyt kusisin.
        Vai olet hankkinut oman säilytysrasian, ja nyt tarpeeton, raaskitkos luopua, kierrätys on nykyään muodissa.
        Paljonkohan tällaisista keskimittaisista munista saisi, yössä, hyvin seisoo kun ottaa muutaman v-pillerin. Viimeks toimi hyvin, siitä aikaa viisi vuotta,
        joo, vuokralle. Kelpaiskohan venäjälle.

        En kyllä viitsi laittaa säilytysrasiaani kierrätykseen, ettei tule jälkikäteen sanomista; ylläpito on ihan helvetin kallista; (tarvitsee oman auton yms.), sitä pitää käyttää lomilla, ja lisäksi se pitää ihmeellistä naputusta.

        Naputus alkaa lähes aina jos suunnittelee jotain omia menoja, hirvimetsälle lähtöä, asehankintoja tai ylipäätään oman elämän hankkimista. Rasian käyttöohjeissa (lehdissä ja netissä) sanotaan että se aukeaa hieronnalla, kukkasilla, lahjoilla ja juttelemalla sille...mutta sekään ei pidä paikkaansa. Kukkia koitin viimeksi eilen, mutta ei auttanut.

        Jos Sinulla on viisi vuotta viime kerrasta, suosittelisin sinulle että käyt yö-kerho paikassa testaamassa. Yö-kerho paikassa käynnin jälkeen kuulemma jotkut ihan oikeasti saavat kokeilla noita rasioita! Ja vielä ilmaiseksi!

        Kerro sitten minulle pitääkö tuo paikkansa, kun en oikein jaksa uskoa että joku ihan oikeasti, päällisin puolin samanlainen rasia, tahtoisi että muna laitetaan sinne ja oikein pyytäisi sitä! Minä en oikein usko enää noihin isojen poikien juttuihin sen jälkeen kun yöllä telkkarista tuli elokuva jossa muna ensin imeskeltiin puhtaaksi
        ja SITTEN laitettiin rasiaan...

        En minäkään nyt ihan kaikkea usko. :)


      • rasiallinen
        Suomalainen mies kirjoitti:

        En kyllä viitsi laittaa säilytysrasiaani kierrätykseen, ettei tule jälkikäteen sanomista; ylläpito on ihan helvetin kallista; (tarvitsee oman auton yms.), sitä pitää käyttää lomilla, ja lisäksi se pitää ihmeellistä naputusta.

        Naputus alkaa lähes aina jos suunnittelee jotain omia menoja, hirvimetsälle lähtöä, asehankintoja tai ylipäätään oman elämän hankkimista. Rasian käyttöohjeissa (lehdissä ja netissä) sanotaan että se aukeaa hieronnalla, kukkasilla, lahjoilla ja juttelemalla sille...mutta sekään ei pidä paikkaansa. Kukkia koitin viimeksi eilen, mutta ei auttanut.

        Jos Sinulla on viisi vuotta viime kerrasta, suosittelisin sinulle että käyt yö-kerho paikassa testaamassa. Yö-kerho paikassa käynnin jälkeen kuulemma jotkut ihan oikeasti saavat kokeilla noita rasioita! Ja vielä ilmaiseksi!

        Kerro sitten minulle pitääkö tuo paikkansa, kun en oikein jaksa uskoa että joku ihan oikeasti, päällisin puolin samanlainen rasia, tahtoisi että muna laitetaan sinne ja oikein pyytäisi sitä! Minä en oikein usko enää noihin isojen poikien juttuihin sen jälkeen kun yöllä telkkarista tuli elokuva jossa muna ensin imeskeltiin puhtaaksi
        ja SITTEN laitettiin rasiaan...

        En minäkään nyt ihan kaikkea usko. :)

        oli minullekin ihan vikatikki. Heti alettiin syytämään vieraista rasioista. Toki vieraat rasiat ovat aina silloint ällöin mielessä, mutta olen mennyt tekemään vain yhden rasian käyttösopimuksen.
        Kyllä meilläkin joskus putsataan suussa ja sitten pannaan rasiaan. Mutta suklaarsiaan ei vielä ole ollut kuitenkaan mitään asiaa...
        Sattusiko teillä jollain olemaan kokemusta tuosta toisesta rasiasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe