Moi, olen n. 150 senttinen painoltani n. 40 kiloa, ja ikää 13. Alotin tällä viikolla seiskaluokan, ja nyt on palannut yksi ongelma, jota on vaikea selittää, mutta kokeilen.
Ongelmani:
Päässä "huippaa" olo menee aivan sekavaksi
En pysty keskittymään, ja en kuule enää kaikkea "sekavuuden" aikana.
Silmissä tuntuu oudolta, "silmät harhailee"
Misätähn tuo johtuu? Kotona ns kohtaus häviää.. Koulussa se aina tulee, tai pahenee, melu ja hälinä voi laukaista sen..
Viimeksi tämmöistä tuli joskus 5 luokan syksyllä ja keväällä.. Ja kutosella tuli kun menin särkänniemen vekkulitalon painehuoneeseen...
Mikähän olisi syy? Kotona epäillään kasvu oireita..
Aijemmin tämä on mennyt 2 viikossa.. Toivotaan nyt samaa..
Aijemmin tätä on ollut keväisin ja syksyisin!
Kasvuiän juttu? Olo muuttuu sekavaksi!
4
482
Vastaukset
- monia mahdollisuuksia
Kyllähän tuo voi olla vaikka mitä, mutta kyllä minä sinuna kävisin lääkärin juttusilla. Sekavuus ja kuulohäiriöt kuitenkin voi johtua niin monesta asiasta, että on syytä selvittää. Yksi todennäköinen mahdollisuus voisi tietysti olla paniikkihäiriö. Se, että kohtaus tulee aina koulussa voisi viitata siihen, että alitajuisesti jännität sosiaalisia tilanteita tms. ja sen takia saat kohtauksia koulussa. Toisaalta voisi olla kyse myös epileptisiin oireisiin viittaavasta olotilasta. Täällä ei sulle kukaan kuitenkaan mitään diagnoosia voi antaa, joten ihan vaan oman mielenrauhan takia voisit ensin käydä vaikka kouluterkkarilla, joka sitten ohjaa sut tarvittaessa eteenpäin lääkärille tarkempiin tutkimuksiin.
- Naksuuuh
Itselläni oli juuri tuollaista kolmannen lopulla, ja todettiin että olen näkövikainen. Nyt minulla on silmälasit ja ongelma on poistunut. Voi olla että tarvitset lasit...
- !!!
Naksuuuh kirjoitti:
Itselläni oli juuri tuollaista kolmannen lopulla, ja todettiin että olen näkövikainen. Nyt minulla on silmälasit ja ongelma on poistunut. Voi olla että tarvitset lasit...
tää on veikkaus mutta mä arvelisin että paniikki häiriö kun iskee paikoissa jossa on paljon uusia ihmisi
mut mee lääkäriin
- MMM
Luulempa että kyseessä saattaapi olla paniikkihäiriö ja jos se on vakavaa niin suosittelen lääkärillä käyntiä,saat sieltä avun siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412761- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 59917
- 63851
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238835- 130830