hermot tässä menee jo

vennamo

terve, minulla on DNA:kaapeli ja motorolan langaton modeemi. tietokone hukkaa aina IP_osoitteen, mutta televisio toimii moitteita, koneet on ollut huollossa ja asentajia on käynyt, mutta vikaa ei löydetä. lisäksi minulla on ollut 7 eri modeemia lainassa ilmaiseksi. sanokaa nyt perkele missä se vika luuraa.??????

4

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armisboy

minulla on neljän vuoden koulutus tietokoneista ja jos IP-hukkuu niin vikaa on lähdettävä silloin etsimään operaattorin laitteista tai linjoista.

• bryan malone

talon sisäisissä linjoissa tai yksinkertaisesti jopa huonon-laatuinen antenni talon katolla voi aiheuttaa pätkimistä, myös antenni johto on syytä tarkistaa ja antenni pistoke.

• reino raino
        bryan malone kirjoitti:

talon sisäisissä linjoissa tai yksinkertaisesti jopa huonon-laatuinen antenni talon katolla voi aiheuttaa pätkimistä, myös antenni johto on syytä tarkistaa ja antenni pistoke.

1. vaihda antennin päitä keskenään
        2. varmista että in ja out pistokkeet ovat kohdakkain, niin että yhdestä in pistokkeesta tulee NS: keskitin out pistokkeeseen, ( tämä on erittäin tärkeää)
        3. varmista että sekä modeemissa ja tietokoneissa on oikeat kanavat (väärät kanavat pätkii ja modeemi on resetoitava jatkuvasti)
        4. tarkista modeemin sisältä että KAIKKIEN käytössä olevien tietokoneiden MAC-osoite on laitettu ylös kyseiseen kohtaan wireless, access control.
        5. jotkut koneet etenkin jos vaihdat ADSL yhteyden kaapeliin vaativat verkkokortin uudelleen-ajon. eli koppa auki ja kortti pois ja uudestaan kiinni.

tässä nyt yleisimmät ongelmien syyt. PS: olen eliisan kaapeli asentaja ja otan vastaan vikailmoituksia elisalla.

• vennamo
        reino raino kirjoitti:

1. vaihda antennin päitä keskenään
        2. varmista että in ja out pistokkeet ovat kohdakkain, niin että yhdestä in pistokkeesta tulee NS: keskitin out pistokkeeseen, ( tämä on erittäin tärkeää)
        3. varmista että sekä modeemissa ja tietokoneissa on oikeat kanavat (väärät kanavat pätkii ja modeemi on resetoitava jatkuvasti)
        4. tarkista modeemin sisältä että KAIKKIEN käytössä olevien tietokoneiden MAC-osoite on laitettu ylös kyseiseen kohtaan wireless, access control.
        5. jotkut koneet etenkin jos vaihdat ADSL yhteyden kaapeliin vaativat verkkokortin uudelleen-ajon. eli koppa auki ja kortti pois ja uudestaan kiinni.

tässä nyt yleisimmät ongelmien syyt. PS: olen eliisan kaapeli asentaja ja otan vastaan vikailmoituksia elisalla.

on muutama kohta joita operaattori mies ei tehnyt.

kohta 2 ja kohta 5. jotenka teen ne nyt. kirjoitan kun olen tehnyt ne.

kohdan 1,3 ja 4 olen jo tehnyt. toki tein ne itse sillä jos operaattori äijä olis ne tehnyt niin olisi maksanut tuo tuttu DNA hinta 59 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe