mites tällänen toimii? :>
HärkäN ja KalatM
4
1159
Vastaukset
- Slogan
Mä olen härkänainen ja ukkeli on kalat niin on hyvin toiminut. Hän rauhottaa mut ja mä potkin taas häntä liikkeelle.. En kyllä tiedä mitään horoskoopeista mutta tästä on käytännön todisteita (kaksi vuotta yhdessä oloa) :)
- härkänainen_
En myöskään usko horoskooppeihin, mutta samoin meillä nainen härkä ja mies kalat ja yhdessä on oltu n. 12 vuotta ja liitto on hyvin onnellinen ja tasapainoinen. Härkänä välillä saan napsuja ja olen hankala, mutta mies on ihanan rauhallinen ja "rauhoittava"
- härkän/kalatm
Onnellista yhteieloa kesti 23 v.kunnes kuolema meidät erotti.Uutta kaltaistaan en ole löytänyt.
Yksin. härkänainen - härkääippä
Meillä on suhde toiminut aikast hienosti kuutisen vuotta. Minä tosiaan olen härkä ja isäntä on kalat. Helppoa se ei ole, mutta täydennämme toisiamme. Joskus tulee äiviä jolloin en ymmärrä ollenkaan kalan aivoituksia mutta niin tulee kuulemma vastaavasti miehellenikin minusta. :)
Suosittelen kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086