Jos olisin tehnyt sen mitä oikeasti olisin halunnut, olisin
Repinyt sinun paitasi, suudellut rintaasi,
puraissut ja imenyt nännejäsi, imenyt korvaasi, suudellut ja hyväillyt sinua, vaikka näin.
Alas, alas, rintaasi, vatsaasi, nivusiasi, nuollut reisiesi sisäpintaa. Ja kun vihdoin olisin päässyt varpaisiin asti, olisin aloittanut retken takaisin ylös.
Arvaapas mihin olisin pysähtynyt, pitkäksi aikaa, olisitko pitänyt siitä, luulenpa, että olisit.
Mutta en voinut tehdä sitä, sillä tilanne oli mahdoton, ja nyt selvisi, miten mahdoton se onkaan. Sinulla on sitoumuksesi, nyt se selvisi, ja järkytti.
Silti, sinä ihana mies, kai haaveilla saan, vain tämän kerran enää....
Jumaliste mikä
6
2187
Vastaukset
- sitten
anna mennä vaan, voisin tehdä juuri noin eräälle ihanalle naiselle....
No, ainahan sitä haaveilla saa:/ - se ap. itsehillintä
Viritä vastaanottimesi, sillä nyt mentiin, sua pidetään hyvänä nyt!!!!!!
Olen niin kauan ollut sinuun totaalisen ihastunut, ellen pikkuisen rakastunut, että tätä intohimoakin on kertynyt. Luoja mitä haluaisinkaan sinulle tehdä!
Kulta, olet kokonaisvaltaisesti ihana, sinua olisi ihana helliä, raskaan työpäivän jälkeenkin.
Ajatteles *tohvelit, lehti, pusu ja halaus, mm*- ?????
En ole kuullutkaan, miten niitä käytetään ???
- peppureikää
olisi tohtinut nuolla?! :D
- ap. aloittaja
juttu, itsehillintä petti, jossain määrin. Olisi saanut jäädä tekemättä, se viestin lähettäminen.
Tuloksena täydellinen hiljainen tyrmäys.
Jos joskus kävelet jossain vastaan, en pysy edes tervehtimään, niin nöyryytetty, tyrmätty olo on tällä hetkellä.
Vuoden kestävä huuma,haaveilua, intohimoa, sinun menetyksesi, ei minun.
Älä pelkää, en enää ikinä lähesty sinua, millään tavalla, en pysty.
Ja perimmäistä syytä en sinulle kerro. - kanahäkki
ja mä kun en jaksa edes joulukortteihin postimerkkejä nuolla.
ja vielä paita, kukas sen ompelee? Vaimoko kotona ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437