tai sitten on kumma. Saran hiukset Armi Kuuselan tyyliin ja voitto kotiin.
Sara Suonikko voittaa
6
2406
Vastaukset
- jonka hiukset vaan
kauniisti lyhyiksi- sopisi Armi kuusela tukka tosi kauniisti. Onpa kaunis nainen!
http://www.iltalehti.fi/osastot/kuvagalleria/data/yleinen/710/9.shtml- Luomu Luonnonkaunis
Ihan tavallisen näköinen, minäkin olen kaunis jos hänkin on. Sikkurasilmät ja suora klyyvari. Hymy on virnistys.
Missä on suomalaiset todella kauniit naiset? Ei ainakaan missikisoissa, koska oikeasti kauniilla suomalaisilla naisilla on järkeä päässä.
"Saralla on ollut poikaystävä neljä kuukautta". Jes.
- kikattaa liikaa
Ootko sokea, kato nyt ton naamaa herttinenaika sentään. Jos maailmalle lähetetään tuon naaman omaava missi, saan hävetä silmät päästä. Toivottavasti vartalo on edes jonkunkaanlainen.
- ja heh..heh
Kun osallistuin misukisailuun olin 171 cm pitkä ja painoin oikeasti noin 56-58 kg (kaikki valehtelevat painoinsa), mutta noin härskiä vedätystä en ole nähnyt. Muka 177 ja 54, ...
Sitä paitsi karmee naama, näin on. Täysi tavis. Tai pahempi. - Oprah
ja heh..heh kirjoitti:
Kun osallistuin misukisailuun olin 171 cm pitkä ja painoin oikeasti noin 56-58 kg (kaikki valehtelevat painoinsa), mutta noin härskiä vedätystä en ole nähnyt. Muka 177 ja 54, ...
Sitä paitsi karmee naama, näin on. Täysi tavis. Tai pahempi.Voi teitä kateelliset ressukat. On se kauheeta tietenki ku jokun on miljoona kertaa kauniimpi kuin te ressukat yhteensä. Sara on huikaiseva kaunotar ja kun ette häntä tunne ni turha epäillä niitä mittoja. Jotkut kun ovat luotu misseiksi toisin kuin te. Sen kun vaan sitten kisaamaan jos kuvittelette olevanne sen arvoisia. Sara on uskomaton kaunotar jolle häviätte 1000-0. Eikä edes tarvi nähdä teitä niin jo tietää että niin on. Kateus se on myrkkyä.
- TUULIA UUSITALO
EVELIINA KOIVUSALO TAI TUULIA UUSITALO..SE EKA ON TOSI NÄTTI..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483