Miksi maikkarilla on töissä sellaisia läskejä, kuin Sasha Ikonen. Jos se olisi nainen, niin se olisi saanut potkut ajat sitten. Muutenkin maikkarin urheilutoimittajat ovat syvältä Haajasta lukuun ottamatta
SASHA IKONEN- LAIHDUTA!
8
3225
Vastaukset
- Tuttu
"Rapa" Ripa. Yritä itte päästä aluksi alle 130 kioin porukkaan.
- Ripa
Minä painan alle 70 kiloa ja toisaalta en ole TV-toimittaja, kuten Sasha on.
- laslo
Ripa kirjoitti:
Hanki lihakset, androgyymi.
- Mellu
Ripa kirjoitti:
Ihan on omaa vikaasi että noin heppoinen olet. Äläkä yhtään kehota Sashaa laihduttamaan, on silmäniloa meillekin jotka pidämme miehistä joilla on lihaakin luiden ympärillä.
- myö
Mellu kirjoitti:
Ihan on omaa vikaasi että noin heppoinen olet. Äläkä yhtään kehota Sashaa laihduttamaan, on silmäniloa meillekin jotka pidämme miehistä joilla on lihaakin luiden ympärillä.
Olen itsekin pannut merkille että kyseinen Sasha on lihonnut pahasti viime vuosina. Oli ennen ihan sutjakka.
- Annukka
...sillä on vaikka onkin? Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa. Pääasia että itse on tyytyväinen itseensä. Miten niin, jos olisi ollut nainen niin olisi saanut potkut? Perustele.
- kllkklklhfg
Kuule, me naiset pidetään enemmän yli 70 kg miehistä, kyllä liian "kevyet" miehet ovat poikia ja jos miehellä on lihasta yhtään, niin kyllä menee yli 70 kg.
Makunsa kullakin, mutta ei pitäisi irvailla ja arvostella julkisesti ketään nimeltä... Tuskin itsekään olet priimatavaraa joka suhteessa.
- S
Teillä on kyllä harvinaisen huono keskustelu. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564