Bulgariaan syys-lokakuun vaihteessa?

matami-mutkula

Onko kellään kokemusta, tietoa Bulgariasta kyseisenä ajankohtana? Kannattaako enää lähteä vai onko siellä jo suurin osa paikoista kiinni. En tarkoita nyt mitään baareja vaan kauppoja, ruokapaikkoja jne. Mukaan lähtisi raskaana oleva äiti, isä sekä lapset 3v ja 1½v. LEnnon lyhyys, paikan halpuus ja sama aika kuin Suomessa houkuttaa kovasti :)
Kiitos vastauksista!

4

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoisin...

      Viimeksi eilen oli lehdessä, että poliisi raiskasi lapsen...
      Mikä on tärkeätä, halpa matka vai turvallisuus?
      Hotellit ovat tasoltaan hyvin itäeurooppalaisia.

      • jajoojoojoo

        Just tulin surullisen kuuluisalta Sunny Beachilta ja kukaan ei raiskannu eikä ryöstäny. Ranta oli tosi siisti samoin rantakatu. Hotelli Oasis oli luxusta ja palvelu pelas joka paikassa hyvin. Porukkaa oli 11 ikähaitari 9 - 49. Ihan hyvä paikka tähän aikaan vuodesta, mutta epäilen ettei sinne edes tehdä matkoja syys-lokakuussa. Ja olen kuullut että myöhemmin kesästä paikalliset jo väsyvät turisteihin. Mutta rikollisuutta en onnistunut näkemään vaikka kuin tiirailin. Ehkä meidän porukka osasi käyttäytyä niin että ei ärsytetty ketään ainakaan tahallaan.


    • blondi pitkällä matikalla

      Sozopol on kaunis pikkukaupunki, josta löytyy jo-
      kaiselle jotakin. Paikka on turvallinen, joskin
      portaita on riittävästi. Erittäin kaunis paikka

      • xxxtre

        Melko viileää siellä ainakin on silloin.
        Oltiin vuosi sitten syyskuun alussa viikko, vettä satoi puolet ajasta ja auringosta sai vain haaveilla.

        En enää lähtisi elokuun jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe