Voiko kaapelimodeemeja olla enemmän kuin 1 kappale / asunto. Asun rivitalossa ja huusholliin tulee toinen tietokone nettitarkoituksiin, joten eihän mikään sekoa, jos yläkerran lisäksi ostaa alakertaan kaapelimodeemin ja yhdistää seinän kautta tietokoneeseen. Kaksi modeemia, kaksi tietokonetta. Nyt on welho ja motorolan modeemi..
KYSYMYS! En saa vastausta mistään..
4
590
Vastaukset
- oikein tajua.
Jos sinulla on 2 modeemia tarvitset myös 2 kaapelimodeemi nettiliittymää = 2x kk maksut.
- KapsuMopsu
Miten sitten onnistuu, että saa 2 konetta kiinni yksien nettimaksujen hinnalla.. liittymän vaihto?
- pitkän
KapsuMopsu kirjoitti:
Miten sitten onnistuu, että saa 2 konetta kiinni yksien nettimaksujen hinnalla.. liittymän vaihto?
verkkojohdon ja hubin.
- 1stMacFinn
KapsuMopsu kirjoitti:
Osta sellaisen langattoman tukiaseman, johon saat toisen koneen kaapelilla ja sen uuden langattomasti. Tai molemmat langattomasti (niinkuin mulla).
Tulee halvemmaksi kuin kaapelin vetäminen. Ja voi vaihtaa huonetta huoletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066