Tuossa yhdessä viestiketjussa kuivureista jo puhuttiinkin, mutta ajattelin kysyä tätä ihan erikseen. Eli onko kellään kokemusta Orakas no 5600 kasvikuivurista? Täältä sitä katselin: http://www.lkv.com/marlemi/orakas5600_fin.htm
Mitä käytännössä tarkoittaa tuo kostean ilman johtaminen ulos?
hyötykasvikuivuri orakas no 5600
1
4160
Vastaukset
- rusalkaa
Minulla on ollut jo parikymmentä vuotta Orakas-kuivuri, puolet tuosta koosta, mutta saman hintainen mummoissa!
Kuivattavista kasviksista tulee yllättävän paljon kosteaa ilmaa. Yleensä kuivuri sijoitetaan pölyttömään, kuivaan paikkaan. Minulla oli se pitkään terassilla ulkosalla. Tietenkin kuivurin sisääntuloilma saisi olla mahdollisimman kuivaa...jotenka noin ison kuivurin saat kyllä sijoittaa sisätiloihin. Poistoputken kait voit laittaa ikkunanraosta ulos. Suosittelen, että oikeesti asennat sen poistoputken ilmanpoistokanavaan...ainakin sienistä tulee voimakasta hajua.
Miten ammattimaisen paljon käyttäisit kuivuria? Itselläni menee ämpärillisen siivutettuja mansikoita kuivaamisessa pari kolme päivää. Tietenkin, jos asettelee tuotteet harvakseltaan niin menee kuivaamisessa vähemmän aikaa... tulee kylläkin vähemmän tavaraa valmiiksi jne
Tuo hinta vaan on aika huikea. Koneen hurinaa ei kuuntele asuintiloissa erkkikään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886