Tiktak perui taas keikkojaan!!!

Jääskeläinen I.

Nyt olivat vuorossa: 07.09.2007 ESPOO, Rav.Fennia
14.09.2007 LAHTI, Finlandia Klubi keikat.

Tiktak on varmaan Suomen eniten keikkojaan perunut bändi tätä nykyään, nyt ei ole kyseessä rumpalin jalka, eikä edes levynteko, koska Petran mukaan heillä ei ole biisejä tällä hetkellä ja odottavat että joku niitä tekee!!!

4

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullat Pystyyn

Naiset on oikukkaita !!

• Fanipöljäliini

Kuvitelkaapa, että joku trio Erektus peruisi keikkojaan. Ei mitään meteliä syntyisi, jannuilla kun voi olla krapulaongelmia, puhkeamassa oleva finni tai yksinkertaisesti äiti ei ole ehtinyt tulla pyyhkimään!

Sitten ,jos Tiktak lipsuu yhdessäkin jutussa, heti ollaan kirkumassa naisista, tyypillisistä naisista ja naisten ongelmista! Vielä parempi, jos joku jäsenistä olisi erehtynyt korkkaamaan bissen!

Hei, kuulkaa nyt tyypit! Onko tämä todella asiallista käytöstä? Peräänkuulutan ihan pientä kohtuutta naisartisteja kohtaan! Saisinko please?

• Kokoomus rokkaa
        Fanipöljäliini kirjoitti:

Kuvitelkaapa, että joku trio Erektus peruisi keikkojaan. Ei mitään meteliä syntyisi, jannuilla kun voi olla krapulaongelmia, puhkeamassa oleva finni tai yksinkertaisesti äiti ei ole ehtinyt tulla pyyhkimään!

Sitten ,jos Tiktak lipsuu yhdessäkin jutussa, heti ollaan kirkumassa naisista, tyypillisistä naisista ja naisten ongelmista! Vielä parempi, jos joku jäsenistä olisi erehtynyt korkkaamaan bissen!

Hei, kuulkaa nyt tyypit! Onko tämä todella asiallista käytöstä? Peräänkuulutan ihan pientä kohtuutta naisartisteja kohtaan! Saisinko please?

Olen fani niin kuin monet porvarit ovat, mutta kyllä heitä pitää käsitellä samalla tavalla kuin muitakin artisteja, ei naiseus mikä ole sellainen seikka, että pitää antaa etuoikeuksia.

• Drinking&DrunkingMan
        Kokoomus rokkaa kirjoitti:

Olen fani niin kuin monet porvarit ovat, mutta kyllä heitä pitää käsitellä samalla tavalla kuin muitakin artisteja, ei naiseus mikä ole sellainen seikka, että pitää antaa etuoikeuksia.

on kai perunut kaikki keikkansa viimosen 10v.aikana,ja syystä ei ole pienintäkään epäilystä...

Jos Tupulta klabbi katkee ni kai sirä nyt SAATANA saa pari keikkaa perua...onhan hänellä tuuraaja :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2754
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2007
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      46
      1554
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1161
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe