Milloin PAS:in jälkeen voi tehdä luotettavan raskaustestin? Ohjeiden mukaan labrassa sen voisi tehdä 14 päivää alkion siirrosta, mutta onko se jo silloin luotettava itse tehtynä? Tänään on kierron 28 pvä (14 pvää alkionsiirrosta) eikä kuukautiset ole vielä alkaneet, mutta itse tehty testi näytti negaa.
Milloin PAS:in jälkeen voi tehdä raskaustestin?
4
6090
Vastaukset
- lyyli-jeppe
Moikka Kirsimari!
Meidän klinikan ohjeissa on, että testin voi tehdä itse
13-14 vrk:n kuluttua siirrosta. Ja kyseessä on siis omaan kiertoon tehtävä PAS. Kannattaa soittaa lääkärille ja kysyä. Meille on suositeltu clear blue -testiä luottettavuuden takia.
Peukutan, että nega muuttuu vielä plussaksi! - Aina Ilona
Hei vaan,
minulla on kaikissa hoidoissa aina ollut testipäivä 16 päivän päästä alkionsiirrosta. Silloin testi viimeistään näyttää plussaa, jos raskaus on alkanut.
Testeissä on kuitenkin eroja. Kuten edellinen tuossa sanoi, ClearBlue testi on herkkä ja näyttää aikaisin. Esimerkiksi Predictor testi näytti minulla pp16 vielä negaa, vaikka ClearBlue näytti plussaa. Toivotaan sulle plussatuulia! - KENO
Mulla eilen pp10 ja menin ja tein testin (hätähousu) tein Predictor merkkisellä ja negaa näytti. Enää en plussaa odotakkan fiilikset laski heti vaikka tiedän et tein turhan aikasin mut silti... Lääkitystä jatkan kuiteskin vie ja sunnuntaina teen vie uuden testin.
Oireitakaan ei kummemmin ole ollut iltasin on kuvottanut ja välillä pieniä mahatuntemuksia mut johtunee lääkityksestä.
Tsemppiä muille piinailijoille älkää hätäilkö testinkaa!!!- Kukkis''
testi näytti (aconin herkkä) plussaa jo 9 päivää siirrosta mutta kyllä 14 päivää on ns normaali milloin pitäisi näkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658