Skorpioneista

sanotaan,

että koettelevat ja testaavat kovasti ennenkuin pystyvät lähempään tuttavuuteen.Minulla on viimeisen vuoden aikana kärsivällisyys kasvanut kovasti ja se on hyvä asia :),mutta nyt alkaa voimat loppumaan ja luulen,että kohta on heitettävä hanskat tiskiin ja jätettävä "mun" skopu rauhaan...tosin eipä tämä muutenkaan pidemmän päälle olisi onnistunut.

16

4974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woman36

      Ihan samat fiilikset täällä...

    • kestänyt...

      ..reilut kaksi vuotta "testausta"... rakastan edelleen skorpioniani, mutta ei tahdo enää jaksaa odottaa... ku ei tiedä mitäse meinaa??? Jos jaksais vielä vähän, mahtaisko se pian jo luovuttaa testaamisen??? Vähän semmosta "jojo"-peliä tuntuu pitävän, lähelle-kauemmas.

      • asiaan

        Pisti silmään "mun skorppari" jnpp. Kaikissa omistusmuoto. Skorppari päättää itse kelle kuuluu kelle ei. Mulle ainaki iski ahistus. ;-)

        ps.

        niin ja hyvä tosiaan katsoa tämän sivun google-mainosten otsakkeet huumorimielellä - kaikkee voi tarvita matkan varrella


      • asiaan
        asiaan kirjoitti:

        Pisti silmään "mun skorppari" jnpp. Kaikissa omistusmuoto. Skorppari päättää itse kelle kuuluu kelle ei. Mulle ainaki iski ahistus. ;-)

        ps.

        niin ja hyvä tosiaan katsoa tämän sivun google-mainosten otsakkeet huumorimielellä - kaikkee voi tarvita matkan varrella

        - ratsastushanskat
        - kamppailutarvikkeet
        - golfmailat

        Jos ei noilla skopu pysy kotinurkissa niin ei sen ole tarkotuskaan pysyä.


      • mää1

        ..jo 5 vuotta, kunnes meinas mennä mielenterveys ja päätin sanoo adios!


      • änimöl
        asiaan kirjoitti:

        - ratsastushanskat
        - kamppailutarvikkeet
        - golfmailat

        Jos ei noilla skopu pysy kotinurkissa niin ei sen ole tarkotuskaan pysyä.

        ...mulle... Skorp. mies haluaa sen "cooleimman" version kaikesta.


    • myös...

      täällä... Siis testaako skorpparit oikeasti kaikki saman lailla. Itse olen ihmetellyt vuoden verran, oon ollut vuoden ihastunut skorppari naiseen. Milloin se testailun loppu tulee, vai mitä ihmettä tämä on? =)

      • skorpioni-nainen

        ja tiesin kolmansien treffien jälkeen, että haluan yhden kauris-miehen elämääni... Sanoin sen hänelle parin viikon seurustelun jälkeen.
        Ei ole tarvetta testata kun vaistoaa että ihmiseen voi luottaa.

        Vai liekkö ikä se asia joka vaikuttaa, heh olen jo 40vee


      • skorpionin kanssa
        skorpioni-nainen kirjoitti:

        ja tiesin kolmansien treffien jälkeen, että haluan yhden kauris-miehen elämääni... Sanoin sen hänelle parin viikon seurustelun jälkeen.
        Ei ole tarvetta testata kun vaistoaa että ihmiseen voi luottaa.

        Vai liekkö ikä se asia joka vaikuttaa, heh olen jo 40vee

        jo neljättä vuotta mutta tietääkö tuo vai ei vaan kerro vai olenko varalla...?
        Tykkää varmaan mutta mikä mättää kun niin lähellä ja kuitenkin melkein vaan?
        Jo neljättä vuotta, tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Kannattaako enää odottaa vai laitanko siihen että kun ei ole tähänkään asti enempää niin jatkan matkaani?
        Jos varmasti tietäisin että tulisi jotain niin odottaisin, pitkäänkin. Mutta kun ei kerro. Toiset neljä vuotta ja sitten se hommaisikin jonkun toisen. Ei kiitos. Minäkin olen ihminen ja arvokas, en halua laittaa elämääni hukkaan parisuhteessakaan jos hän ei mitään halua kanssani.


      • änimöl
        skorpionin kanssa kirjoitti:

        jo neljättä vuotta mutta tietääkö tuo vai ei vaan kerro vai olenko varalla...?
        Tykkää varmaan mutta mikä mättää kun niin lähellä ja kuitenkin melkein vaan?
        Jo neljättä vuotta, tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Kannattaako enää odottaa vai laitanko siihen että kun ei ole tähänkään asti enempää niin jatkan matkaani?
        Jos varmasti tietäisin että tulisi jotain niin odottaisin, pitkäänkin. Mutta kun ei kerro. Toiset neljä vuotta ja sitten se hommaisikin jonkun toisen. Ei kiitos. Minäkin olen ihminen ja arvokas, en halua laittaa elämääni hukkaan parisuhteessakaan jos hän ei mitään halua kanssani.

        Kyllä nyt näin pannaan, että tähdätkää siihen hyvään oloon. Anna sille SELVÄ tieto siitä mitä haluat hetki hetkeltä kun sinusta joltakin tuntuu ja koita kertoa se ilmein.. tämä on skorp. A ja Ö. Turha niille on lausetta pitempää tekstiä kertoa kun ovat niin mestareita tarttumaan joka pikkujuttuun. Ainiin ja skorp. ei koskaan unohda kun sitä on satutettu. Mitä vielä... odottakaa hyvää seksiä, se kannattaa. älä anna periksi sanon minä... Neljä vuotta on enemmän kuin tarvitsi skorp. lähtöön. Siellä on jotain epäselvyyttä teidänKIN suhteessa joka pitää suoristaa.. siitä ota selvää tai kerro enemmän.


    • meillä skorppareilla

      on tapa testata ja kokeilla toisen pinnaa hyvinkin pitkään..Aikaa mahdoton sanoa, ehkä sitten kun aika on sopiva.. Yritetään löytää siitä toisesta joku heikko kohta tai jotain paljastavaa.. Täytyy olla luottamuksen arvoinen 110%:sesti. Jos toinen kestää sen ja osoittautuu luottamuksen arvoiseksi niin voi sitä rakkauden huumaa.. Koskaan ei kannata kuitenkaan luottamusta pettää tai leikkiä skorppareitten tunteilla koska lopputulos voi olla rumaa..

      • sumatran santra

        Koskaan ei kannata kuitenkaan luottamusta pettää tai leikkiä skorppareitten tunteilla koska lopputulos voi olla rumaa..

        Tää on niin taivaan tosi varsinkin jos minun tuottamukseni pettää, mielummin tosi kuin valkoiset valheet tai millä saralla hyvänsä.
        Ei voi luonteelleen mitään, vaikka kuinka on tässä opetellut. En voi sille itään, että otan asiat niin tosissani, vaikka en ole tosikko.


      • skopu77
        sumatran santra kirjoitti:

        Koskaan ei kannata kuitenkaan luottamusta pettää tai leikkiä skorppareitten tunteilla koska lopputulos voi olla rumaa..

        Tää on niin taivaan tosi varsinkin jos minun tuottamukseni pettää, mielummin tosi kuin valkoiset valheet tai millä saralla hyvänsä.
        Ei voi luonteelleen mitään, vaikka kuinka on tässä opetellut. En voi sille itään, että otan asiat niin tosissani, vaikka en ole tosikko.

        Luottamus, juuri niin. Skopu kun luottaa niin se on aito luottamusta ja sitä oikeaa ja toivoo asian olevan toisin päin! Skopun luottamus tulkitaan usein väärin mutta ehkä itselläni on sellainen tunne että nyt kun on perhe niin luottamus perhettä ja sen vaativuutta kohtaan on korkea, eli jos sillä saralla on lipeämisiä niin valitettavasti sen kyllä saa toinen nahoissaan tuntea. Itse puolustan perhettäni kuin naarasleijona jos tarvetta olisi. En koe että että meidän kanssa olisi hankala elää mutta itse olen kyllä aika sopeutuva ja rauhallinen luonne..tunne puolella pitää tuntua ja näkyä..ei riitä pelkkä hyvä-tuumoo!!


    • skorpio85

      Taidan olla aivan päinvastainen koskapa en tuolla tavalla testaile..
      Ne muutamat "elämäni" miehet ovat olleet sellaisia että olen heti ensi näkemältä pystynyt sanomaan olevan (juuri sillä hetkellä) elämäni mies. Ensimmäinen kesti 5 vuotta, toinen 1,5 vuotta. Siinä välillä oli kyllä sellaisia suhteita, joita pidin vain viihteen vuoksi. Ja niitä testailtiin..mutta lopputulos oli siis yllättäen tuttu:ULOS
      Tällä hetkellä seurustelen jellonan kanssa (tai voiko sitä seurusteluksi sanoa..), puoli vuotta tulee kohta täyteen. Välillä asuttiin jo yhdessä, mutta hänen piti "selvittää ilmaa". Exien suhteen, lastensa suhteen jne.
      En ymmärrä miksi suostun tähän. Kun olen näemmä hyvin roikkuva luonne

    • sköpiöyN

      oli tapana testata miestä, päästin lähelle, mutta sitten aloitin "kylmän kauden" jolloin en pitänyt yhteyttä yms. sitten taas rullasin sisään, ja taas kylmä kausi,.. ihan vain siksi että halusin tietää että toinen välittää.
      Nyt elän neitsytmiehen kanssa, ja tää on aivan uskomatonta. ei tarvitse testailla mitään, sanoo että tykkää ja välittää, hellii ja seksi on mahtavaa! sanoin ensimmäisen kahden viikon jälkeen rakastavani, tää on tunteiden paloa tämä.

    • KaurisNainen

      Meillä meni viisi vuotta ennen kuin mieheni "tajusi"
      rakastavansa minua (skorpioni siis)... minähän pitkäjänteisesti kaurismaiseen tyyliin odotin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe