KOP:ssa hoidettiin aikanaan mm. yksityishenkilöiden testamenttiasioita ja perinnönjakoja. Sivukonttorien pankinjohtajat tekivät sellaista sivutyönään omalla nimellään pankin tiloissa. Pääkonttorissa oli erityinen notariaattiosasto senkaltaisia palveluja varten. Miten sille toiminnalle on sittemmin käynyt?
Lopettiko Nordea notariaattipalvelut?
3
2247
Vastaukset
- osalta mutta
ainakin Nordean private bankingin puolella on kyseinen palvelu. Tekevät vaikka veroilmoituksen ja asuntokauppojen lakimiespalvelut ym. vastaavat palvelut löytyy kyllä.
- mutta ei loppunut
Luulen että kyseiset palvelut on vaan yhdistetty muihin ja erilliset notariaattiosatot lakkautettu.
Itse ainakin tein omassa lähipankissani (nordea) testamentin ja siitä toinen kappale jäi pankin säilytykseen. Tilasin ajan tätä varten ja homma hoitui nopeasti ja tehokkaasti. Virkailijana toimi sama rouva, joka yleensä on kassallakin, eli lienee kyse toimintojen tehostamisesta. Ei taida pankissakaan olla enää pelkkiä 'johtaja-kassaneiti-luottoneuvottelija', vaan on osattava useita hommia. - hyvähyvä
Onkin hyvä asia jos lopettavat, tuo saman katon alla oleminen tekee vain turhaa puolueellisuutta ja riippuvuutta. Asiaa voi miettiä siten, että entä jos notariaattiosasto tekee jotain väärin? Ei hyvä ei...
Vertaa vaikka tilintarkastus ja konsultointi saman yhtiön alla ja samojen henkilöiden toimesta. Tämähän onkin ollut jo pitkään kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329