Onko muilla sama ongelma?

Hintriika1

Viestien läpi saaminen on illalla suorastaan onnen kantamoinen. Etenkin pitempien ketjujen viestit aukeavat niin hitaasti, ettei kukaan jaksa odottaa edes lukeakseen. Vastaaminen on lähes mahdotonta.

Vaivaako sama tauti muita? Minulla ainakin muut sivustot yleensä aukeavat normaalisti. Tämä Suomi24 on kuin kivireki. Ennen kaikkea illalla.

21

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos meinaa mukana olla niin sisua vaatii ja aikaa.
      Mutta sitähän meillä nyt on.
      Jatketaan yrittämistä.

    • Reetta ejk

      Sama takkuilu Suomi24 kohdalla vaivaa myös näillä kulmilla. Sanoisinkin, Suomi 24 toimii kun lapamato varsinkin iltaisin ja viikonloppuisin.
      Muitakin saitteja on joten käyn niillä.

    • minkälaisii ???

      ja miten sinne pääsee?

      • reetta ejk

        Kirjoittelen Helmi = MTV3, paras on jonne voi kirjautua "Ikinuoret Ikinörtit", melko tasokas saitti ihmisen jokapäiväisestä elämästä , paljon
        eri aiheita.


    • katicat

      Mahtaako ruuhka vaikuttaa? Nyt on oppinut tajuamaan, ettei se ainakaan omasta koneesta johdu. Eniro taitaa meinata, että odotellessamme alkaisimmekin ajan kuluksi lukea heidän mainoksiaan. Minä huomasinkin niitä lukevani, kun yleensa en vilkaisekaan. (vitsi, vitsi)

      • Kyllähän Elisakin on ryppyillyt, mutta Suomi24 on jo pitkään ollut tosi hankala niin keskustelussa kuin chatissakin. Olen epäillyt jopa ainoaa kotieläintämme syylliseksi, mutta ei yksi hiirenrääpäle sentään pysty kokonaista eukkoa chatista ulos heittämään. Tekstini se vielä ehkä jaksaisi nakertaa, vaikka sitä yleensä paljon onkin.
        Alkavat kiinnostaa ne muut keskustelumahdollisuudet, joista tuolla aiempana vihjailtiin. Joku sanoi, että aikaahan meillä on, mutta turhan takia ei kannattaisi ruveta pinnaansakaan kiristämään.


      • main-eko

        katson tuolla etusivulla olevaa lukua,kuinka monta on kirjautuneen.Mitä suurempi luku on sen hitaampi myös latautuminen.


      • iltaisin varsinkin
        Venlastiina kirjoitti:

        Kyllähän Elisakin on ryppyillyt, mutta Suomi24 on jo pitkään ollut tosi hankala niin keskustelussa kuin chatissakin. Olen epäillyt jopa ainoaa kotieläintämme syylliseksi, mutta ei yksi hiirenrääpäle sentään pysty kokonaista eukkoa chatista ulos heittämään. Tekstini se vielä ehkä jaksaisi nakertaa, vaikka sitä yleensä paljon onkin.
        Alkavat kiinnostaa ne muut keskustelumahdollisuudet, joista tuolla aiempana vihjailtiin. Joku sanoi, että aikaahan meillä on, mutta turhan takia ei kannattaisi ruveta pinnaansakaan kiristämään.

        Minulle tulee iltaisin useasti viesti,että
        palstat ruuhkautuneet,koeta myöhemmin uudelleen.


      • jotka vain pitkiä ketjuja
        iltaisin varsinkin kirjoitti:

        Minulle tulee iltaisin useasti viesti,että
        palstat ruuhkautuneet,koeta myöhemmin uudelleen.

        tavoittelevat, mitään asiaa ei ole kuin vain se että ketju olis pitkä. Sama/samat ihmiset siellä kirjoittelevat. Olis mukava jos heillä olisi muutakin ajankulua päivisin. En minä ainakaan koko paäivää konenn ääressä viitsi istua. Riittää kun illoin ja aamuin vilkaisen. Heidän sivuaan en enää viitsi edes lukea.


      • suopursu33
        main-eko kirjoitti:

        katson tuolla etusivulla olevaa lukua,kuinka monta on kirjautuneen.Mitä suurempi luku on sen hitaampi myös latautuminen.

        Kyllä täälläkin on ihan sama juttu
        ei tahdo pinna kestää kun silloin kun olisi aikaa ei lukeminen onnistu millään saati kirjoittelu.


      • suopursu33 kirjoitti:

        Kyllä täälläkin on ihan sama juttu
        ei tahdo pinna kestää kun silloin kun olisi aikaa ei lukeminen onnistu millään saati kirjoittelu.

        tähän linkkiin .
        Sain sen itsekkin juuri, ja huomasin aika kivaksi.

        http://www.senioriportaali.fi/


    • Hintriika1

      Lohtu sekin, etten ole yksin ongelman kanssa. Kenties tällä palstalla on paheiden määrä vakio. Ellei ole muut karkoittavaa häirikköä, niin on tämä Kerberos, joka äskenkin nosti kämmenensä pystyyn minulle Kahvipirtin ovella.

      Käykö tälle yritykselle samoin?

      • Satu*

        ovat kaikki kotityöt,
        jotka 'viikkorientoni' ovat työntäneet perjantaiksi.

        Ehdin kuitenkin imuroida jo jotain eilen, tänään jatkoin heti aamupalan jälkeen, ja niin ennätin sen valmiiksi, matot paikoilleen... ja valmistaa lounaan, paistettua kalaa, perunoita, sienisalaattia, vesimeloonia..., kun poikani pistäytyi katsomassa vanhaa äiti-muoriaan.

        "Sinähän olet pirteän ja hyvän näköinen", hän lausahti heti aluksi.

        Hyvinkasvatettu poika.

        (Jos joku ei ymmärrä sarkasmiani, saan varmaan palautetta!)

        :)


      • lavi
        Satu* kirjoitti:

        ovat kaikki kotityöt,
        jotka 'viikkorientoni' ovat työntäneet perjantaiksi.

        Ehdin kuitenkin imuroida jo jotain eilen, tänään jatkoin heti aamupalan jälkeen, ja niin ennätin sen valmiiksi, matot paikoilleen... ja valmistaa lounaan, paistettua kalaa, perunoita, sienisalaattia, vesimeloonia..., kun poikani pistäytyi katsomassa vanhaa äiti-muoriaan.

        "Sinähän olet pirteän ja hyvän näköinen", hän lausahti heti aluksi.

        Hyvinkasvatettu poika.

        (Jos joku ei ymmärrä sarkasmiani, saan varmaan palautetta!)

        :)

        Iltapäivällä tänne pääsee ,vaan jos kaikki kirjoittelijat siirtyvät tähän aikaan tulee taasen ruuhkaa ja odottelua.


    • ja minut pantiin kotiarestiin

      Aina kun yritin lähettää viestiä,
      tuli alkuvalikko. Onkohan se sefun
      tekemä kotiaresti. Kesti kuukauden.

      • Tänäänhän tänne on vaihteeksi päässyt!
        Koputtakaa te toisetkin maalaamatonta puuta. Minun nuppini on jo ihan kuhmuilla!


      • Hintriika1
        Venlastiina kirjoitti:

        Tänäänhän tänne on vaihteeksi päässyt!
        Koputtakaa te toisetkin maalaamatonta puuta. Minun nuppini on jo ihan kuhmuilla!

        Muistelin nähneeni täällä maalaamatonta puuta, mutta huomasin, että sehän onkin omilla harteillani. Minulla ei ole yhtään meikkiä naamassa, joten on taatusti maalaamatonta.

        Koputtelin hartaasti otsaani, mutta silti kahvipirtin ovi äsken suljettiin minulta. Olisiko täällä muita maalaamattomia puupäitä, jos niillä olisi parempi teho?


      • Etelän vares
        Hintriika1 kirjoitti:

        Muistelin nähneeni täällä maalaamatonta puuta, mutta huomasin, että sehän onkin omilla harteillani. Minulla ei ole yhtään meikkiä naamassa, joten on taatusti maalaamatonta.

        Koputtelin hartaasti otsaani, mutta silti kahvipirtin ovi äsken suljettiin minulta. Olisiko täällä muita maalaamattomia puupäitä, jos niillä olisi parempi teho?

        Taitavat kaikki puupäät olla autuaina iltauinnilla. Hehän eivät huku.


      • Hintriika1
        Etelän vares kirjoitti:

        Taitavat kaikki puupäät olla autuaina iltauinnilla. Hehän eivät huku.

        Minun pääni on uppotukista!


      • Hintriika1 kirjoitti:

        Minun pääni on uppotukista!

        Kävin chatissa. Pääsin tosi helposti sisälle, mutta samalla ovenavauksella livahti edellinen chattailija ulos.
        Hän taisi laittaa pönkän ovelle, sillä minäpä en päässytkään! Höpötin hetken itsekseni ja yritin uudelleen.
        Ei onnistunut, vaikka potkin varpaani kipeiksi. Olisipa minulla ollut tukki!
        Jatkoin yksinpuhelua ja tein kolmannen yrityksen.
        Nyt onnistui, ja päästin ilonkiljahduksen - liian aikaisin. Joku heitti minut uudelleen sisälle!
        Rynnistin ulos, ja taas näkymätön käsi tarrasi niskaani. Olin jälleen sisällä.
        Kuten näkyy, olen vihdoin päässyt sen kummituksen kourista.
        Uskallankohan enää koskaan yrittää chattiin, kun näkymätön ovimikko kiusaa nyt vaihteeksi tällä tavoin. Siitähän voi saada klaustrofobian.


      • Hintriika*
        Venlastiina kirjoitti:

        Kävin chatissa. Pääsin tosi helposti sisälle, mutta samalla ovenavauksella livahti edellinen chattailija ulos.
        Hän taisi laittaa pönkän ovelle, sillä minäpä en päässytkään! Höpötin hetken itsekseni ja yritin uudelleen.
        Ei onnistunut, vaikka potkin varpaani kipeiksi. Olisipa minulla ollut tukki!
        Jatkoin yksinpuhelua ja tein kolmannen yrityksen.
        Nyt onnistui, ja päästin ilonkiljahduksen - liian aikaisin. Joku heitti minut uudelleen sisälle!
        Rynnistin ulos, ja taas näkymätön käsi tarrasi niskaani. Olin jälleen sisällä.
        Kuten näkyy, olen vihdoin päässyt sen kummituksen kourista.
        Uskallankohan enää koskaan yrittää chattiin, kun näkymätön ovimikko kiusaa nyt vaihteeksi tällä tavoin. Siitähän voi saada klaustrofobian.

        Onneksi minun pääni ei ollut Sinun kainalossasi. Ei epäilystäkään, mihin olisit sitä käyttänyt.

        Nyt se taas tuli selväksi, miksi en ole käynyt chatissa kuin sen yhden kerran. Minulla on ollut aavistus, siis sellainen etiäinen, että jos pirulle antaa sen pikkurillinsä, niin se kiskaiseen koko koparan ja kaiken sen jatkona olevankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe