Orgasmi urheillessa

Minna 26

Saako toisetkin naiset orgasmin, hieman kuin vahingossa ? Itse huomasin salilla ollessa mukavan tunteen reisienlähentäjälaitteessa. Teen yleensä 3...5 sarjaa ja viimeisellä sarjalla alkoi tuntua siltä että en voi enää olla tulematta. Orgasmi on valtavan voimakas ja vaatii keskittymistä piilotella sitä. Aika hassu/kiva juttu. Kuntoilu on kivaa ; )

14

22298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytsi...

En varsinaista orgasmia ole saanut, mutta joskus siivoillessa (jostain helvetin kumman syystä) kiihotun aivan tajuttomasti.

• katunoppa

Sittenhän teillä varmasti on siistiä.

• Nainen-69

Todellakin! Itse laukeen erittäin helposti sekä lähentäjissä että loitontajissa. Ja vieläpä yhdessä vatsalihaslaitteessakin. Kaikkihan johtuu siitä, että meillä (harvoilla) on taito jännityttää tiettyjä lihaksia, jotka mahdollistavat orgasmin. Ja on siinä olemista, ettei kukaan huomaa...

• orgasmin, kun

salilla venytän vatsalihaksia niin, että olen mahallani ja käsien varassa. Aika mahtavaa!

• kidutusta
        orgasmin, kun kirjoitti:

salilla venytän vatsalihaksia niin, että olen mahallani ja käsien varassa. Aika mahtavaa!

minä saan märkiä todella helposti ja salilla on ihan pakko pidätellä itseään. Pelkkää kidutusta. Mutta kun kotiin pääsee niin aaahh kun tuntuu hyvältä!!!

• satulaorkku

Kyllähän pyöräily on myös kiihottavaa, kun sitä ajaessa alkaa orkkuja ajatella, alkaa mieli tehdä hinkata pimpsaa satulaa vasten, mutta hirvittää, jos joku huomaa, eli parasta se on säästää kotiin ja ottaa se sähköhammasharja esiin, ah sitä tunnetta, ja sitten suihkuun..

• kyllä

Vatsalihaksia tehdessä ja ihmettelenkin mistä moinen jalo taito? ;)

• kyllä

vastasin epähuomiossa väärään kohtaan. eli kyllä tuntuu vatsalihaksia tehdessä ja etenkin jos nojaan käsivarsiin.

• fitgirl_

Tuossa reisienlähentäjässä nimenomaan... nykyään olen lakannut käyttämästä laitetta säännöllisesti, koska on kiusallista jos joku huomaa kiihottumiseni joka on ko. liikkeessä väistämätöntä. Sitäpaitsi menee keskittyminen salin varsinaiseen tarkoitukseen eli lihasten kasvattamiseen, jos rupeaa nautiskelemaan välissä ;)

"Jumppaorkku" on tosiaan erittäin voimakas... mites teillä muilla, kykenettekö saavuttamaan vastaavaa muilla konsteilla?

• Saija

Mikä on "Jumppaorkku". Voiko jumpassakin saada orkkuja ? Luulin et tää mun on jotenkin erityinen

• Oli ja

Dippitelineessä vatsalihaksia tehdessä. Jätänkin ne yleensä viimeiseksi, niin viimeisen sarjan ajan voi nautiskella... ;)

• Nimetön

Ei ole valitettavasti tapahtunut. Ei edes ratsastamassa. Olen kade!! :)

• salilla

Käyn tosi harvoin salilla, mutta tästä tuli vaan mieleen että kerran näin kun joku nainen puhisi jonkun jalkalaitteen kanssa, sellanen jolla ulospäin puristetaan, niin huokaili jotenkin kummallisesti, ja lopuksi olin varma että sanoi ahhh!
        DD
        No, kuulostaa aika kornilta, mutta näin tosiaan tapahtui, saattoi muuten sekin saada orgasmin juuri silloin:)

• Salinmies

...salilla käynti enää samaa kuin ennen, kun on nämä jutut lukenut ;o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe