Uskollinen vai ei?

Luottamus pula

Aloitin seurustelun miehen kanssa jonka olen jo tuntenut pidempään. Tiedän ennestään, että hän ei ole seurustellut, mutta seksisuhteita on ollut.
Itse olen seurustellut aikaisemminkin. Meillä molemmilla vähän jo ikääkin, että mistään teinisuhteesta ei oo kysymys. Ei lapsia.

Soitellaan päivittäin, nähdään melkein joka päivä tai ainakin joka toinen päivä. Vietämme yöt yhdessä, seksi on ihanaa. Harrastukset meillä on samanlaiset. Harrastuksen parista toisemme löysimmekin. Pettämisestä ollaan puhuttu ja hän on sanonut, että oon hänen oma rakas, muita ei ole, eikä tule. Ja hän avoimesti mua esittelee ystävilleen ja kaverit sanoo, että ollaan tosi onnelisen näköisii. Että heitä ihan hymyilyttää, kun kaksi epätoivoista on löytäneet toisensa.

Mutta... koko ajan joku epäilys. Että voiks tää olla tosi? Rakastaako mies minua oikeesti? Tahtooko hän olla mun kaa? Onko hänellä joku toinen? Epäilys valtaa mieleni...
Ei mies mitään oo tehnyt sellaista, mikä laittais epäilemään. Kännykkäkin on aina näkyvillä ja äänet päällä. Että varmasti kyllä kyllä kuulee, että jos siihen joku viestiä pistää.

En tiedä olenko itse sen verran luottamuspulasta kärsivä, että kuvittelen kaiken näköistä höperöä. Edellisessä suhteessa mies petti ja oli toisten kanssa mennen tullen. Ja nyt siis pelkään, että tää rakastamami mies tekee samoin.

Pitää vissiin oppii vaan luottamaan toiseen, ei siitä muuten kyllä taida mitään tulla.

3

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomisesta

      Miksi murehdit etukäteen asiaa jota ei ehkä koskaan tapahdu?

    • rrer.

      Aikahan sen näyttää. Ehkä juttunne kestää loppuelämän, ehkä se loppuu hyvinkin pian. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin mies sortuu toiseen naiseen, tai kyllästyy muuten vaan sinuun.

    • tiedän tunteen

      Itsekin seurustelen miehen kanssa, joka kyllä väittää olleensa aina kunnollinen, ettei mikään naistenmies, mutta kuitenkin olen jo tässä kuullut kaikenlaisia juttuja hänen menneisyydestään, että ei kuulemma kannata luottaa.

      Mies on minua kohtaan todella mukava, eikä ole antanut juurikaan aihetta epäillä pettämistä, mutta silti pelkään että sinisilmäisyyttäni käytetään hyväksi ja että toinen osaa niin hyvin esittää että sellaiset jutut eivät tulisi julki. Kuitenkin hän on itse osannut minut vakuuttaa kerta toisensa jälkeen siitä etteivät jutut pidä paikkaansa. Silti nekin jostain ovat alkunsa saaneet...

      Mutta totta on sekin, että yrittänyttä ei lasketa, täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja olla valmiina lähtemään suhteesta jos epäilykset osoittautuvatkin aiheellisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      3
      740
    Aihe