Uskollinen vai ei?

Luottamus pula

Aloitin seurustelun miehen kanssa jonka olen jo tuntenut pidempään. Tiedän ennestään, että hän ei ole seurustellut, mutta seksisuhteita on ollut.
Itse olen seurustellut aikaisemminkin. Meillä molemmilla vähän jo ikääkin, että mistään teinisuhteesta ei oo kysymys. Ei lapsia.

Soitellaan päivittäin, nähdään melkein joka päivä tai ainakin joka toinen päivä. Vietämme yöt yhdessä, seksi on ihanaa. Harrastukset meillä on samanlaiset. Harrastuksen parista toisemme löysimmekin. Pettämisestä ollaan puhuttu ja hän on sanonut, että oon hänen oma rakas, muita ei ole, eikä tule. Ja hän avoimesti mua esittelee ystävilleen ja kaverit sanoo, että ollaan tosi onnelisen näköisii. Että heitä ihan hymyilyttää, kun kaksi epätoivoista on löytäneet toisensa.

Mutta... koko ajan joku epäilys. Että voiks tää olla tosi? Rakastaako mies minua oikeesti? Tahtooko hän olla mun kaa? Onko hänellä joku toinen? Epäilys valtaa mieleni...
Ei mies mitään oo tehnyt sellaista, mikä laittais epäilemään. Kännykkäkin on aina näkyvillä ja äänet päällä. Että varmasti kyllä kyllä kuulee, että jos siihen joku viestiä pistää.

En tiedä olenko itse sen verran luottamuspulasta kärsivä, että kuvittelen kaiken näköistä höperöä. Edellisessä suhteessa mies petti ja oli toisten kanssa mennen tullen. Ja nyt siis pelkään, että tää rakastamami mies tekee samoin.

Pitää vissiin oppii vaan luottamaan toiseen, ei siitä muuten kyllä taida mitään tulla.

3

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomisesta

Miksi murehdit etukäteen asiaa jota ei ehkä koskaan tapahdu?

• rrer.

Aikahan sen näyttää. Ehkä juttunne kestää loppuelämän, ehkä se loppuu hyvinkin pian. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin mies sortuu toiseen naiseen, tai kyllästyy muuten vaan sinuun.

• tiedän tunteen

Itsekin seurustelen miehen kanssa, joka kyllä väittää olleensa aina kunnollinen, ettei mikään naistenmies, mutta kuitenkin olen jo tässä kuullut kaikenlaisia juttuja hänen menneisyydestään, että ei kuulemma kannata luottaa.

Mies on minua kohtaan todella mukava, eikä ole antanut juurikaan aihetta epäillä pettämistä, mutta silti pelkään että sinisilmäisyyttäni käytetään hyväksi ja että toinen osaa niin hyvin esittää että sellaiset jutut eivät tulisi julki. Kuitenkin hän on itse osannut minut vakuuttaa kerta toisensa jälkeen siitä etteivät jutut pidä paikkaansa. Silti nekin jostain ovat alkunsa saaneet...

Mutta totta on sekin, että yrittänyttä ei lasketa, täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja olla valmiina lähtemään suhteesta jos epäilykset osoittautuvatkin aiheellisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe