minulla pätkii netti ja asentaja on käynyt ja mitannut laitteet ja johdot, minulla on suojaamaton langaton web-yhteys jotenka aina kun joku kirjautuu minun verkkoon niin kuuluuko silloin yhteys katketa?
kaapeliani käyttää joku?
9
854
Vastaukset
- luigi
pistä modeemiin salaus päälle niin eipä katkeile.
hae myös f-securen scan virusturva suoraan antennijohtoon täten myös säästyt antenni singnaalia pitkin tulevilta viruksilta. - moteemi
minäkin olisin halukas tietämään että katkeaako yhteys aina kun joku kirjautuu minun verkkooni?
- merimies
normaalisti kaapeli verkon ei kuulu katketa jos joku käyttää verkkoasi, mutta mikäli talon kaapelin laatu on huonoa niin silloin katkeaminen on mahdollista.
suojatkaa nyt molemmat ihmeessä omat verkkonne!
- RoswoRope
Muistathan myös jättää avaimesi oveen, kun käyt
apteekissa... Sehän on naapurille mukavaa kun
käytät suojaamattomia nettisuhteita, sää maksat
ja ne käyttää. Voi vee... - giga-antti
kannattaa salauksen yhteydessä myös muuttaa SSID eli langattoman verkon nimi, oletuksena on aina modeemin nimi esim. telewell. kannattaa ehdottomasti muuttaa modeemin nimi pois ja pistää nimeksi vaikka: "se vaan nyt on tyhmää maksaa liikaa"
- rosvousta
modemini palomuuri estää SSID muuton. salausta en osaa tehdä modemini motorolalla on englannin ohjeet, ei ymmärrä mitään. sattuisiko joku täällä tietämään miten se salaus modemiin laitetaan?
- miukunmauku
rosvousta kirjoitti:
modemini palomuuri estää SSID muuton. salausta en osaa tehdä modemini motorolalla on englannin ohjeet, ei ymmärrä mitään. sattuisiko joku täällä tietämään miten se salaus modemiin laitetaan?
Jos on salaus tehty ja joutuu resetoimaan modeemin, niin poistuuko salaus?
- sidgfd
rosvousta kirjoitti:
niin päättelit, että palomuuri estää ssid:n vaihtamisen? Mikä modeemi, merkki ja malli?
- rewqerty
SSID nimi palautuu oletukseksi aina kun laite resetoidaan ja myös salaus häipyy aina. HUOM: LAITETTA EI SAISI RESETOIDA.
salauksen tekeminen on helppoa, suosittelen käyttämään WEP. selausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848