Itselläni todettu kystiitti noin kaksi vuotta sitten.Rakko venytettiin silloin ja siitä oli apua.Söin lääkkeitä vähän aikaa ja ne pahensi asiaa,lopetin lääkkeiden syönnin....
Nyt käytän kotikonsteja kystiitin hoitoon...Olen tutkimalla asiaa löytänyt todella hyviä konsteja,kipuja ei ole ja vessassa käyn ihan normaali määrän ja rakko tyhjenee kokonaan.
Tässäpä niitä olisi: Vettä pitää juoda kaksi litraa päivässä säännöllisesti, mustikoita syön joka päivä, niissä on jotain sellaista mikä tappaa pahoja bakteereita rakosta, syön puhdasta c-vitamiinia noin 250 grammaa päivässä, käytän myös karpalojauhetta päivittäin puurossa ja syön tuoretta inkivääriä joka päivä noin teelusikallisen siitä on ollut todella iso hyöty, se poistaa tulehdusta! Olen huomannut itselläni että jos syön paljon tomaattia ja suklaata niin rakkoni kipeytyy. Joillakin kipeytyy rakko tietyistä ruoka-aineista, kannattaa itse tarkkailla asiaa.Iltaisin ei kannattaisi juoda paljoa, minulle lääkäri sanoi että kahta tuntia ennen nukkumaan menoa ei kannattaisi juoda, nukut yön paremmin.
Suomessa kystiittiä ei ole tutkittu paljoa. USA:ssa kystiitti on aika yleistä ja siellä asiaa on tutkittu enemmän.Kirjallisuutta tähän liittyen löytyy kyllä englannin kielellä.
Kotikonsteja kystiitin hoitoon
2
753
Vastaukset
- vesicare
Johan löysin jonkun aiheeseen liittyvän viestin, mik oli tältä vuodelta.Muita olen joitakin silmäillyt jotka ovat yli vuoden vanhoja. Minulle tehty kaksi kertaa rakon tähystys/laajennus nukutuksessa ja -05 siitä en kokenut olleen apua. DMSO-huuhteluissa sitten olen ravannut useasti. Kuukauden tauko jo aiheuttaa kovat kivut rakon päässä ja tiheää virtsaamista. Pe sain vesicare 5 mg lääkkeen ja mtv3 sivuilta tsekkasin retin 45 valmisteen, josta testiryhmän henkilöt kirjoittivat miten saanet apuja. Noita samoja asioita olen lukenut, että kahvi,sitrushedelmät, punaviini, tomaatti,banaani? Ärsyttävät rakkoa. Vielä en ole kahvin juontia lopettanut. Mutta kai sitä suklaata ja tomaatteja pitäisi välttää(vaikeaa) varmaan minulle.Kummastakin makuhermot pitää. Olen ajatellut että tähän vaivaan se karpalo ei auttaisi, kun aivan eri kun virtsatulehdukset. Vitrsahan puhdas, mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole. Toivottavasti saan meiliä sinulta niin voisi vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä.
- Pipsali
Heippa!
Kyllä minulle sopii että voimme vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia.
[email protected]
Tuohon voi pistää mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983