Jos joutuu jo maksamaan niistä kanavista niin miksi ihmeessä vielä siitä kortista nyhdetään rahaa????
Korttimaksu?????
2
702
Vastaukset
- ne kortit
ilmaisia ole noille maksutv-operaattoreillekaan! Nekin joutuu niistä maksamaan kun niitä hankkivat asiakkailleen. Toisaalta onhan tossa sekin puoli että kun kortista joutuu maksamaan, se ainakin takaa että asiakas pitää kortista paremman huolen eikä se joudu hukkateille tai vääriin käsiin.
Esim. verrattuna Sim-kortteihin joita saa normisti ilmaiseksi, paitsi jos itse hukkaa tai haluaa vaihtaa sen niin silloin maksu tulee, mutta niinpä noita ilmaiseks saatuja kortteja katoaakin aika lailla!- canalin myyjä
jos ne kortit sattuu häviää saa uuden tilalle,niitä joutuu myös välillä päivittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706