sittenkin, monien virheiden jälkeen se toimii. Eli kaivettiin kuoppa jota tasattiin ja johon asetettiin pehmikkeeksi kaikki maatuva puhdas roina,vanhat matot, haravoimisjätteet yms. päälle
lottakangas ja pressu jonka jälkeen vesi.Noin 30000 litraa tuotuna paikalle,neuvoja kysyen ja käytännöstä oppien viisastuen, homma alkoi pelaa kun tilasin uimurista vastavirtaimurin jolla aikani sohin mutta nyt vasta tajusin liitin siihen vanhan saunan selänpesuharjan vähän ali imurin omien harjojen taakse niin johan putsaus tehostu puoleella nyt vain etsin tietoa mistä saan noita imurin pussia lisää kun ei ainakaan sivuilla ole olen tehnyt niitä vaikka mistä materiaaleista jopa sukkahousuista mutta alkuperäiset ovat parhaita, minulla on pohjavesipumppu joka kierrättää vettä ajastimella ja jonka otan käytöön aina imuriinkin, alussa käytin muutaman klooritapletin, mutta opskelen lisää. Kiitos kaikille erit uimurimallalle alku ohjeista
maa-uimalamme toimii
osaan
2
680
Vastaukset
- edelliseen
pinta roskat haavin pois vanhoista ikkunan valoverhoista tehdyllä haavilla altaan sadetan ? tänä kesänä ? tai olen sadettanut liittämällä pohjavesipumpusta tulevan letkun puutarha sadettajaan joka on suunnattu altaan toiseen päähän kuin pumppu eli pumppu imee tästäpäästä vesi tulee sataen toiseen päähän,on kiertäny.Halpaa kun haluan vähävaraisena niin Nyt etsin ja kokeilen miten voisi näin kierrätys aikana lämmittää veden ilman suuria kustannuksia , onko ehdotuksia ?
- pumpulla
tarkoitin uppopumppua,sorry moka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867