Tänään puoli kympin aikaan illalla siinä pihassa oli 2 poliisiautoa ja ambulanssi.. Poliiseillakin oli oikeen aseet kourassa? Taasko joku ottanut vähän rankemman matsin?
Mitä Wanhankylän pubissa
17
11295
Vastaukset
- oli...
IRMA eihän siihen sit muuta tarvitakkaan.
- ----------------
karhunpesäs toi kyl tapahtu. joku tyyppi puukotti jotai.
- mä vaan
Edellisen laittaman linkin teksti oli kyllä Karhunpesän tapahtumaa..... eikö??
- tapahtui
mä vaan kirjoitti:
WKP:ssä, olin näkemässä.
- Ainakin melko varma
tapahtui kirjoitti:
WKP:ssä, olin näkemässä.
Karhunpesässä tapahtui. Wanhankylän Pub on Vanhassakylässä siinä kaupungintalon tienoilla. Karhunpesä on Friitalan puolella, sinne Massille ja Lattomerelle päin mentäessä. Vanhoja kyliä täällä Ulvilassa on enempikin.
Riehuminen tapahtui Karhunpesässä. Jos joku on nähnyt samaan aikaan WKP:ssä jotain, siitäpä vaan. - ilta pesässä
mä vaan kirjoitti:
olin melkein koko illan pesässä, enkä havainnut minkäänlaista välikohtausta.
- näin..
Myös 2 poliisiautoa ja ambulanssin perjantaina vanhakylän pubin edessä, ei karhunpesän.
- Riehuttu
Oikea vastaus: Puukottaja riehui molemmissa pubeissa, poliisit kävivät molemmissa pubeissa.
- kyselijä2
Ketä tämä riehuja on ollut?
- tiedän kaiken
stenroos pihalavsta
- Tuukka
tiedän kaiken kirjoitti:
stenroos pihalavsta
Manne taas asialla.
- friitalalainen
Tapahtu missä tapahtu mutta kuikelo taisi olla asialla...
- tapahtuu
hienoa miten siellä jaksetaan aina tapella ja tappaa. on se hyvä että perinteistä pidetään kiinni viimeiseen hengenvetoon asti. kumma kun ei tule enempää ruumiita. poliisit mukaan vaan...
Mutta kohtalaisen hyvät karaokelaitteet siellä ainakin on ja mukava henkilökuntakin. Kävin taas eilen hetken viihtymässä.
- Naksupupuliini
Miehän olen sulle sanonut, että älä mene Ulvilaan ennöö!!! Se paikka ei siulle sovi! Tullee vaan sanomista taas. Voe voe
- W W K K PP
joku paikallinen yhtye siellä vaan musisoi
http://www.mikseri.net/artists/aikahautojensankarit.101176.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666381
- 695787
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345025- 624025
- 143885
- 373304
- 713093
- 642947
- 792715
- 492027