Yritän päivittää windows 98 tilalle 2000 mutta tämä uutukainen rauta ei jostain syystä suostu toimimaan 2000 kanssa. 98 kyllä toimii. 2000 asennus toppaa aina ekan, asennuksen yhteydessä olevan bootin yhteydessä virheeseen "no NTLDR...". Jos siirrän winsun suoraan toiseen koneeseen, 2000 asennus haluaisi jatkua heti bootin yhteydessä. Onkohan uusissa emoissa joitain asetuksia tms. mikä estää 2000 latautumisen?
2000
ei asennu
6
780
Vastaukset
- try-me
Hei, katsopas BIOSin Setup ohjelmasta onko sinulla käynnistyslohkon viirustorjunta päällä? Jos on ota se asennuksen ajaksi pois päältä. Minulla ainakin on ollut käsissäni useampi kone joka tarvitsee tämän toimenpiteen.
- Anonyymi00003
ööö..
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
Polybius koodi, onko jollain?
- Anonyymi00006
Rom pakettia kai levitetty!
- Anonyymi00007
Onko joku pelannut kyseistä peliä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39906Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578- 25555
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523