UUsittu Nightwish toTAAlinen floppi!!!!!

HOmma kusee!!!!!

Uusi laulaja on totaalinen floppi. Ei voi kun ihmetellä miten homma on mokattu noin perusteellisesti. Uusi laulaja on jotain ihan muuta kuin metallilaulaja, minkä poppisoundisen laulajan on Nighwish palkannu. Uudella laulajalla on liian ohkanen ääni, ei syvyyttä äänessä, tyylinä pop ja missä on sen ammattitaito huh huh!! Paha floppi ei voi muuta sanoa..

Mikä kaikkein pahinta, on kun tuo uusi laulaja vetää pop-äänellä metallia ja vielä ruotsin aksentti kuuluu läpi englanninkielisestä laulusta että huh huh!! Perusteellisesti mokattu tuo uus nighwish, laulaja on enempi pop-laulaja, ruotsin aksentti kalskahtaa läpi niin että korviin sattuu ja englannin kieltä laulaessa ei mikään ruotsin aksentti EI SAISI kuulua !!!

Nuo levyn soundit hyvin syvältä verrattuna entiseen. Joku vertasi Within Temptationiin ja Evanceen …ei mitään jakoa.. kyllä syvyys on nyt poissa Nightwishin soundista. Missä on ne entiset mahtavat orkesterisovituksen, nyt ne yrittää pop-tyylillä vetää metallia, huh huh, kyll nyt pojat sössi koko homman aikas perusteellisesti.

Kyll on pahasti mokattu nyt Nightwishin taholta, no eipä tarvi tuota uutta levyä ostaa jää kaupan hyllyyn painoksi.

t. entinen fani

9

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Missä argumentit?

Onko Tarja metallilaulaja?
      Lauloiko hän Century Childilla ja Oncella oopperatyylillä?

Eikös Tarjan livelaululannassa kuulu varsin selvästi suomalainen töks-töks -aksentti?

Eikös kärsivällisyys ole hyve, ja varsinkin tulevan levyn avausraitaa odotellessa?

Oletko unohtanut, että pojat alunperinkin etsivät erityylistä laulajaa?

Kaikkia ei voi miellyttää, eikös juu?

Sinäkin varmaan lukisit mielelläsi selkeää tekstiä?

Teetkö päätöksen aina parin levyn huonoimman kappaleen perusteella?

Toivotatko kaikesta huolimatta onnea ja menestystä Anetelle ja kumppaneille?

• tavismies..

Kaikessa musiikissa on se hyvä puoli, että sitä ei ole pakko kuunella.
        Ei tämä Hemmo jätä kuuntelematta uutta Nightwishia. Se haluaa kerätä sappea, jotta pääsee kännipäissään taas vittuilemaan faneille.

• ex fanittajat

Tottakait onnea toivotan ja kaikesta ei kannata kiistellä, ainakaan ns. musiikin makuasioista joista.

Itseäni ei uusin levy mieltä kohota, sehän on suurimmaksi osaksi makuasia.

Fakta on se, että jos lauletaan kielillä (millä tahansa kielellä) niin muun maan aksentti ei sieltä saisi kuulua (tämä eroittaa huippulaulajat ns. hyvistä laulajista).

Olen käynyt Nightwishin sivustolla kertomassa mielipiteeni ja pahoitteluni koska minusta tuli entinen fani, sille nyt ei muut vaan voi mitään jos en tykkää.

Jos joku tykkää niin OK mun puolesta ja onnea niille ja Nightwishille.

Kiitos asiallisesta kommentistasi kirjoitukseeni.
        Itse olen aika pettynyt uuteen, ei voi mitään.

Se mit tulee tuohon alempaan kirjoitukseen niin voi voi sentään, ei pitäisi toisista yrittää vääntää juttua -> "kännispäissään jne." en meinaan kauheesti alkoholia juo (eli aivan käsittämätön kommenti tuolla toisella kirjoitukseeni vai mitä lie hakenut).

Joo että sellaista.

• Mrkka
        ex fanittajat kirjoitti:

Tottakait onnea toivotan ja kaikesta ei kannata kiistellä, ainakaan ns. musiikin makuasioista joista.

Itseäni ei uusin levy mieltä kohota, sehän on suurimmaksi osaksi makuasia.

Fakta on se, että jos lauletaan kielillä (millä tahansa kielellä) niin muun maan aksentti ei sieltä saisi kuulua (tämä eroittaa huippulaulajat ns. hyvistä laulajista).

Olen käynyt Nightwishin sivustolla kertomassa mielipiteeni ja pahoitteluni koska minusta tuli entinen fani, sille nyt ei muut vaan voi mitään jos en tykkää.

Jos joku tykkää niin OK mun puolesta ja onnea niille ja Nightwishille.

Kiitos asiallisesta kommentistasi kirjoitukseeni.
        Itse olen aika pettynyt uuteen, ei voi mitään.

Se mit tulee tuohon alempaan kirjoitukseen niin voi voi sentään, ei pitäisi toisista yrittää vääntää juttua -> "kännispäissään jne." en meinaan kauheesti alkoholia juo (eli aivan käsittämätön kommenti tuolla toisella kirjoitukseeni vai mitä lie hakenut).

Joo että sellaista.

"Fakta on se, että jos lauletaan kielillä (millä tahansa kielellä) niin muun maan aksentti ei sieltä saisi kuulua (tämä eroittaa huippulaulajat ns. hyvistä laulajista)."
        Tällä mittarilla Tarja on tosiaan huono laulaja.

Mistä sitten alunpitäen Nightwishissä pidit?
        Ja mitä tarkoittaa ex-fani?
        Et enää kuuntele Nightwishiä?
        Kuuntelet, muttet uusinta levyä?
        Etkö pidä yhdestäkään kappaleesta DPP:llä?
        Jos pidät muutamista, kuunteletko niitä?
        Vai etkö periaatteesta kuuntele?

• Once, etc.

Onneksi meillä on kuunneltavana paljon hyvää NW:a, jota Tarja ja Marco lauloi. Tuomaksen sovituksia, sanoituksia ja musiikkia ei kiellä kukaan, mutta kuollutta on ilman ehtaa tulkintaa.

• Agentti-Yrkkis

Levy ei vaikuta flopilta, muttei täysosumaltakaan.
      Levy on pikemminkin 3,5 tähden levy. Joukossa muutama kova raita, muutama softis ja muutama turha.
      Ennakkopätkien perusteella kovimmat ovat Poet... ja 7 days.

Jos levy olisi typistetty 45-minuuttiseksi, se olisi 4 tähden levy. Anette on söpö. Tykkään äänestä!

• Keeegge

Mun mielestä aika hyvä biisi toi Amaranth. Okei ehkä hieman liian poppari ääni tällä anetella ,mutta minusta yksi parhaita nightwish biisejä.. Menee top 5 Jossa loistava Nemo biisi on ehdoton ykkönen. enkä siis ole ikinä ollut mikään Nightwish fani enkä muutenkaan pahemmin kuuntele raskasta musiikkia.. Ihan hyvältä vaikuttaa.. Ja kyllähän jos reheellisiä ollan Tarjan aksentista kuulee heti ettei kyseessä ole englantia äidinkielenään puhuva tyyppi. Suomi aksentti oikein loistaa läpi ,joka tosin ei paha asia ole minusta sekään tässä tapauksessa. Uskottavammin tää Anette Englantia lausuu kuin Tarja. Ihan vaan tällasen ei fanin puolueettomia mielipiteitä bändin suunnasta

• rutistaan

Jos Tarjan tilalle olisi tullut toinen suomalainen sopraano, täällä ulistaisiin että on huono kopio, eivät osaa uudistua jne ja silleen. Lyön vetoa että olen oikeassa...

• =((

Samaa mieltä, täys floppi, nightwish voi vaikka vaihtaa nimensä eikä mennä nightwish nimel, koska se ei oo mitään ilman turust

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5578
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3111
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2694
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2062
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2055
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      99
      1839
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1772
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1248
    Aihe