Loistavaa...

jack_torrance

Tapparan peli näytti eilen ihan hyvältä, varsinkin Anssi Salmelan pelityyli miellytti minua. Kiekko pysyi viivassa ja jos kukaan muu ei lähtenyt polkemaan päätykiekkoa, Anssi meni karvaamaan itse sitä. Taklauksia, kikkoja ja ei kuitenkaan puolustustoimintaa suuremmin vaarantaen. Andre Benoitista on samaten odotettavissa puolustuksen johtajaa.

Jonas Enlund heitti komean harhautuksen ja luistin kulki, Rete Grönvall pelasi varmalla omalla hyvällä tasollaan. Nurmen Teemu hukkasi taas paikkoja ja muutenkin meno ei näyttänyt tässä vaiheessa kautta kovinkaan kummoiselta. Koskela oli näkymätön ja Isokasi pelasi mukiin menevästi, tuo ykköskenttä ei taida oikein toimia ilman, hm sanotaan vaikka Tarvaista.

Piispanen ja Saviano olivat köykäsiä, mutta kiekko kulki sen mitä jää antoi myöden. Savianosta voi ainakin tämän harjoituspelin perusteella odottaa ihan kelpo liigapelaajaa.

Junnut pelasivat hyvää pörräävää peliä ja Lehto oli herra ja hidalgo maalissa, Tapparalla ei tuleva kausi kaadu ainakaan maalivahtipeliin. Tästä on hyvä jatkaa.

3

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärppä-Karpaasi

      kuitenkin jo marraskuussa, Tuppurajoukkueen leveys ei riitä kärkikahinoihin.
      Ja sehän on hyvä asia;)

      • jack_torrance

        Alkaako Oululaisilla jo polvet tutisemaan?
        Kyllä sen taas näkee kun Kärppien materiaalia viedään Tapparan astetta halvemmalla, mutta kahta kertaa nälkäisemmällä kuin märkää rättiä.
        :)

        No sen näkee sitten runkosarjan alettua että missä mennään, mutta hyvältä näyttää tässä vaiheessa.


      • Ei mestariainesta
        jack_torrance kirjoitti:

        Alkaako Oululaisilla jo polvet tutisemaan?
        Kyllä sen taas näkee kun Kärppien materiaalia viedään Tapparan astetta halvemmalla, mutta kahta kertaa nälkäisemmällä kuin märkää rättiä.
        :)

        No sen näkee sitten runkosarjan alettua että missä mennään, mutta hyvältä näyttää tässä vaiheessa.

        Karu tosiasiahan on että tappara tulevalla kaudella taistelee niistä "säälipleijari"paikoista.Materiaali ei vaan yksinkertaisesti riitä parempaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe