SkorpioniM

..............

Te jotka seurustelette skorpioni miehen kanssa niin kertoisittekos onko tämä seuraava totta.

Luin tuossa eräänä päivänä yhdeltä sivulta kuvauksia horoskoopeista ja luettuani skorpionin osan pisti miettimään.

Ne voi kuulemma olla tyhjän puhujia ja kun seksi-elämä tulee kuvioihin ne haluu sitä useesti.
Itse juuri seurustelen skorpioni miehen kanssa mutta en ole vielä kovin pitkään. Hän itse ei usko horoskooppeihin, minä jonkin verran.
Nyt ei vaan tiiä voiko jokaiseen asiaan mitä hän sanoo uskoa että hän myös tarkoittaa sitä.
Voitteko te?

Ja jos kertoisitte kokemuksia miten on mennyt niin kiitos.

-VesimiesN-

5

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocgar

      usko vaan siihen miehees! jotkut asiat on totta tossa eli ainakin seksin suhteen... mitään tyhjän puhujia skorpionit ei oo... mä en oo ainakaan huomannu itsessäni sitä... ...........teen mitä sanon.....................melkein aina!!!!!!!

      • Sarah74

        Tosi on. Ei tyhjää ole minulle ainakaan puhunut vaan hyvinkin pitää lupauksensa. Sanoi silti, että kun on tavannut tyttösiä ennen kun ei tosi mielellä ole ollut niin tyhjää on osannut puhua onnistuakseen kaataan sänkyyn.


    • Sarah74

      Omasta mielestäni voin luottaa omaan skorppariini. Tosin se skorpparin usko horoskooppeihin ja kohtaloon tuntuu ainakin vaihtelevan. Minunkin sanoin aluksi, ettei usko, mutta meille sattui aika paljon kummia asioita kuin kohtalo olisi tietä näyttänyt. Uskon siihen mitä skorppareista sanotaan, että he uneksivat siitä ikuisesta, pysyvästä rakkaudesta. Omasta mielestäni oma mieheni ei sano suoraan rehellisesti jos olen loukannut hänen tunteita ja voi tulla vähän sellaiseksi, että ottaa välimatkaa jos jollakin tavalla olen loukannut. Kieltää vain, että missään olisi vika..mutta sitten viikon välimatkan ottamisen jälkeen on kultainen ja halii ja pusuttaa yltäkyllin. Vähän naisellinen piirre omasta mielestäni.
      Se mitä jätät häneltä kysymättä sitä hän ei automaattisesti kerro. Lisäksi on hieman mustasukkainen ja omistushaluinen, mutta silti tietää täysin miten saa tytön polvet heikkenemään sekä sanoilla että fyysisesti.

    • näin on

      :)))) enemmän ne vaan haluu ja mikä vielä kaikenlaista kokeilla,,,,,aivan ihania ovat,ei muuta onnea sinulle scorpparimiehen kanssa,,häneen kannattaa luottaa täysin,,,

    • Maaliskuun Idus

      Skorppari joka välittää jostain ihmisestä aidosti ei taatusti kuseta. Päinvastoin, skorppari on uhrautuva luonne. Kun suhteessa on saavutettu 100% luottamus ja skorppari rakastuu, hän tekee mitä tahansa puolestasi.

      Mitä siihen seksiin tulee... se meillä asuva skorppari on tehnyt tästä kalanaisestakin addiktin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe