missäköhän vika kun syttyi airbagin valo palamaan? auton pesun ja imuroinnin jälkeen! Konehuonetta ei pesty. Voisikohan asialle tehdä itse kenties jotain?
Airbagin valo
11
4103
Vastaukset
- Kallo
Näillä lähtötiedoilla todennäköisesti jomman kumman penkin alta irronnut turvavyökiristimelle tai apukuskin tunnistinmatolle menevän piuhan liitin. Joka tapauksessa "korjauksen" jälkeen bägivalo on testerillä kuitattava, jotta turvajärjestelmät ovat taas käytössä.
- qaq
itsella palaa myös air bag valo e36 kuumela tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/postaalamppu sen alta
- qaq
korjataan vähän tekstiä...
itsella palaa myös air bag valo e36 kuulema tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/poistaalamppu sen alta - Kallo
No teepä oman kiesisi aivan niin kuin hyvältä tuntuu. Edes merkkiliikkeessä pelkkä airbag-koodien nollaus ei maksa 150€. Mitkään turvajärjestelmät eivät ole käytössä niin kauan, kuin airbag-valo palaa. Eikä valo mittaristosta poistettuna varmasti läpäise katsastusta muuten kuin sokean katsarin toimesta.
hmm... mulla ainakin sytty airbagin valo palamaan aina, jos startatessa virta loppu akusta!! ...ei muutakun bemu huoltoon nollaamaan valo, airbag on turvalaite, joten ei nollaannu itsestään eikä voi itse nollata, vaikka vika ei enää olisikaan päällä, riittää kun siinä on ollut vika, esim. virran puute, kosteus, tms...
- BeMMU100
itsellä ei tätä ongelmaa ole mutta vika voi johtua myös huonoista liitoksista. juttua olen kuullut että etu penkkien alla olevien johtojen irroitus ja takaisin kiinnitys on auttanut
- Bemari316
Mulla on se testeri jolla oon itte kuitannut jos on syttynyt apukuskin turvavöiden liittimien pienen kosketushäikän takia. Noin kerta syttyy valo. Jos ootte tampereellapäin ni voin kyl ilmasiks nollailla.
- Bemari316
Noin kerta vuoteen siis. :D
- Anonyymi
nolaatiin kesti 2 päivää ja syttyi uudestaan mittari näyti kuskin puoli turva vyö johdot ok missä vika
- Anonyymi
Penkin kanssa kannattaa olla varovainen. Mulla sytty siitä kun lyhempi kaveri ajo autoilla ja liikutti penkkiä. Ihan varmana siinä kohtaa syttyi valo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851917- 431499
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!571122- 761080
- 721043
- 59991
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22976- 34920
- 37829
- 38779