missäköhän vika kun syttyi airbagin valo palamaan? auton pesun ja imuroinnin jälkeen! Konehuonetta ei pesty. Voisikohan asialle tehdä itse kenties jotain?
Airbagin valo
11
4372
Vastaukset
- Kallo
Näillä lähtötiedoilla todennäköisesti jomman kumman penkin alta irronnut turvavyökiristimelle tai apukuskin tunnistinmatolle menevän piuhan liitin. Joka tapauksessa "korjauksen" jälkeen bägivalo on testerillä kuitattava, jotta turvajärjestelmät ovat taas käytössä.
- qaq
itsella palaa myös air bag valo e36 kuumela tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/postaalamppu sen alta
- qaq
korjataan vähän tekstiä...
itsella palaa myös air bag valo e36 kuulema tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/poistaalamppu sen alta - Kallo
No teepä oman kiesisi aivan niin kuin hyvältä tuntuu. Edes merkkiliikkeessä pelkkä airbag-koodien nollaus ei maksa 150€. Mitkään turvajärjestelmät eivät ole käytössä niin kauan, kuin airbag-valo palaa. Eikä valo mittaristosta poistettuna varmasti läpäise katsastusta muuten kuin sokean katsarin toimesta.
hmm... mulla ainakin sytty airbagin valo palamaan aina, jos startatessa virta loppu akusta!! ...ei muutakun bemu huoltoon nollaamaan valo, airbag on turvalaite, joten ei nollaannu itsestään eikä voi itse nollata, vaikka vika ei enää olisikaan päällä, riittää kun siinä on ollut vika, esim. virran puute, kosteus, tms...
- BeMMU100
itsellä ei tätä ongelmaa ole mutta vika voi johtua myös huonoista liitoksista. juttua olen kuullut että etu penkkien alla olevien johtojen irroitus ja takaisin kiinnitys on auttanut
- Bemari316
Mulla on se testeri jolla oon itte kuitannut jos on syttynyt apukuskin turvavöiden liittimien pienen kosketushäikän takia. Noin kerta syttyy valo. Jos ootte tampereellapäin ni voin kyl ilmasiks nollailla.
- Bemari316
Noin kerta vuoteen siis. :D
- Anonyymi
nolaatiin kesti 2 päivää ja syttyi uudestaan mittari näyti kuskin puoli turva vyö johdot ok missä vika
- Anonyymi
Penkin kanssa kannattaa olla varovainen. Mulla sytty siitä kun lyhempi kaveri ajo autoilla ja liikutti penkkiä. Ihan varmana siinä kohtaa syttyi valo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602