Airbagin valo

02 BMW 325ti e-46

missäköhän vika kun syttyi airbagin valo palamaan? auton pesun ja imuroinnin jälkeen! Konehuonetta ei pesty. Voisikohan asialle tehdä itse kenties jotain?

11

4182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallo

Näillä lähtötiedoilla todennäköisesti jomman kumman penkin alta irronnut turvavyökiristimelle tai apukuskin tunnistinmatolle menevän piuhan liitin. Joka tapauksessa "korjauksen" jälkeen bägivalo on testerillä kuitattava, jotta turvajärjestelmät ovat taas käytössä.

• qaq

itsella palaa myös air bag valo e36 kuumela tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/postaalamppu sen alta

• qaq

korjataan vähän tekstiä...
        itsella palaa myös air bag valo e36 kuulema tyyppi vika maksaa 150e nollata se joten helpompi antaa valonpalaa/poistaalamppu sen alta

• Kallo

No teepä oman kiesisi aivan niin kuin hyvältä tuntuu. Edes merkkiliikkeessä pelkkä airbag-koodien nollaus ei maksa 150€. Mitkään turvajärjestelmät eivät ole käytössä niin kauan, kuin airbag-valo palaa. Eikä valo mittaristosta poistettuna varmasti läpäise katsastusta muuten kuin sokean katsarin toimesta.

• maksaa muuten 30-35 euroo nollaus, joka leimalle joutunu nollauttaan...

• hmm... mulla ainakin sytty airbagin valo palamaan aina, jos startatessa virta loppu akusta!! ...ei muutakun bemu huoltoon nollaamaan valo, airbag on turvalaite, joten ei nollaannu itsestään eikä voi itse nollata, vaikka vika ei enää olisikaan päällä, riittää kun siinä on ollut vika, esim. virran puute, kosteus, tms...

• BeMMU100

itsellä ei tätä ongelmaa ole mutta vika voi johtua myös huonoista liitoksista. juttua olen kuullut että etu penkkien alla olevien johtojen irroitus ja takaisin kiinnitys on auttanut

• Bemari316

Mulla on se testeri jolla oon itte kuitannut jos on syttynyt apukuskin turvavöiden liittimien pienen kosketushäikän takia. Noin kerta syttyy valo. Jos ootte tampereellapäin ni voin kyl ilmasiks nollailla.

• Bemari316

Noin kerta vuoteen siis. :D

• Anonyymi

nolaatiin kesti 2 päivää ja syttyi uudestaan mittari näyti kuskin puoli turva vyö johdot ok missä vika

• Anonyymi

Penkin kanssa kannattaa olla varovainen. Mulla sytty siitä kun lyhempi kaveri ajo autoilla ja liikutti penkkiä. Ihan varmana siinä kohtaa syttyi valo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe