Hevoset ei pettäny tänään, liekkö joku onnenpäivä kerrankin? Laitetaan nyt sitten kunnon mällit Vakioonki! Vielä kyllä jäi aukkoja mm. 5 kohteen X ja 8 kohteen X sekä 13 kohteen X olis ollu seuraavana lapolla mutta ei nyt mopolla mahottomia.
Vakio - järjestelmä
Nro Ottelu
1. TOTTENHAM - DERBY 1X_
2. FULHAM - MIDDLESBR 1__
3. WIGAN - SUNDERLAN 1X2
4. READING - EVERTON 1X2
5. BIRMINGHA - WEST HAM __2
6. NORWICH - SOUTHAMPT 1X2
7. QPR - CARDIFF 1X2
8. WATFORD - SHEFF. U 1_2
9. CRYSTAL P - LEICESTER _X2
10. PLYMOUTH - IPSWICH 1X_
11. COVENTRY - HULL 1__
12. WEST BROM - PRESTON 1__
13. BLACKPOOL - BRISTOL C __2
putki päälle
><))))^>
2
381
Vastaukset
- ><))))^>
Kympit paukkuu. Coventry ei sitten saanu yhen ukon ylivoimalla maalia lopussa. Ja vika meni ristiks niinku pelkäsin. Boro ei käyny mielessäkään. No kaipa tuolla pari euroa saa silti.
Peliuutisilla ihme vainu nuissa peleissä, Cardiff varmana ja Coventryn tasuri mukana...ja lopputulos 11 oikeen. Jollain kymmenen eken lapulla. En tajua.- ainoo,,,
ja onneks olin mukana-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657