Ostin tuossa käytetyn reukun mutta mitäs patruunoita siihen sopii, 357mag ainakin kun on kerran malli, mutta mitäs muita? Aseliikkeiden sivuilta ei paljon tietoa herunut, josko täältä kiitos.
Onko merkeillä väliä, reserviläiskiväärissä olen käyttänyt kiinalaisia ja brasseja, vaikka moni moittiikin että sotkevat enemmän, en osaa sanoa kun en ole muita kokeillut
Ruger gp100 patruunat
3
520
Vastaukset
- kaapunnipoeka
ja ostoo rummaatit .357 Rugerin. No mikäpä siinä. Parempi ku mon muu mutka, kute esmerkiks CZ-9mm. Ee siihe kää muut ku omasa ja 38 SPL paakut. Kokeele alakajaisiks vaekka Blasereita kummassakkii kaleperissa jos kerta et ala ite lattoommaa.
- Juntta
Tackar och påckar sinne kaapunnii, juu sain halvalla, ainakin omastam mielestäni, 280e, sis. tähtäimen ja laukun,hyvässä kunnossakin vielä.
Tutulla sama ase ja kuulemma kestää paremmin magnumit kuin S&W, ainakin väitti.
Nooh, noi tiedot ei vielä sanoneet minulle mitään, katselin Virtain Asetalon tietoja ja siellä oli 357mag, spl on outo, omat, häh?
Kiitos kuitenkin, 38 arvelinkin siis käyvän, ensi viikolla radalle, eikä tarkoita nyt viihdettä, ainakaan siinä perinteisessä merkityksessä... :-) - kaapunnipoeka
Juntta kirjoitti:
Tackar och påckar sinne kaapunnii, juu sain halvalla, ainakin omastam mielestäni, 280e, sis. tähtäimen ja laukun,hyvässä kunnossakin vielä.
Tutulla sama ase ja kuulemma kestää paremmin magnumit kuin S&W, ainakin väitti.
Nooh, noi tiedot ei vielä sanoneet minulle mitään, katselin Virtain Asetalon tietoja ja siellä oli 357mag, spl on outo, omat, häh?
Kiitos kuitenkin, 38 arvelinkin siis käyvän, ensi viikolla radalle, eikä tarkoita nyt viihdettä, ainakaan siinä perinteisessä merkityksessä... :-)Tarkotinni jotta "omat" tietennii .357 Mag patruunat ja .38 SPL löösemmät tujjaakset kääpäsiä ja Blaserit vielä erikoese kääpäsinä näen alakuu koska oovat aeka mietoja ylleeseen tassoo nähhe. Eepä ollukkaa assees hinnalla pilattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516430Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki904581- 564403
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243398- 2003088
- 412835
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202686mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132679- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536