Huomenna tällä palstalla aloittaa vihjaamisen uusi vallankumouksellinen vetovihjaajayhteisö, nimeltään VOITTOLINJA.
VOITTOLINJA koostuu joukosta peliammattilaisia, jotka haluavat murskata maksulliset vihjepalvelut, koska ne haluavat vain rahastaa ihmisiä, välittämättä lainkaan siitä, voittavatko aisakkaat, vai eivät, pääasia että näille firmoille virtaa rahaa
VOITTOLINJAN vihjaajat voivat vihjata ilmaiseksi, koska tienaamme peleillämme aivan tarpeeksi itsellemme.
VOITTOLINJA haluaa olla kansan puolella ja rinnalla ahneita liikemiehiä vastaan, siksi siis ilmmaiset vihjeet.
VOITTOLINJA vihjaa päivän parhaat pelit singleinä, sekä antaa parhaat tupla- tai triplasuositukset niille, jotka haluavat pelata vain Veikkaus Oy:lle.
Pääpaino on kuitenkin ulkomaisten bookkereiden tarjoamissa kohteissa, koska itse pelaamme suurimmaksi osaksi ulkomaille, unohtamatta kuitenkaan Veikkauksen toisinaan maailman parhaita tarjouksia, valitettavasti vain Veikkauksella on vielä monissa kohteissa tuplavaatimus.
Muistakaa siis VOITTOLINJA, kun mietitte pelejänne. Kun VOITTOLINJA alakaa huomenna täällä julkaista voittavia vihjeitään, ei vedonlyönnin eikä vihjaamisen maailma huomisen jälkeen ole enää koskaan sama. Huominen on vallankumouksellinen päivä vedonlyönnin historiassa. VOITTOLINJA- yhteisön pelaajat ovat viime vuosian terrorisoineet bookkereiden pankkitilejä todella pahasti, ja kun alatte pelaamaan vihjeidemme mukaan, niin murskaamme yhdessä Bookkerit ja maksulliset vihjepalvelut.
Lopuksi, huomenna Sunnuntaina 19.8. 2007 tänne ilmestyvät ensimmöiset VOITTOLINJAN vihjeet
Voittolinja
Huomenna alkaa
4
921
Vastaukset
- 1111%%%%
Jotain sukua?
http://www.voittolinja.fi/ - KOHTA LOPARIT
- loka-antsu
Toi on parasta mitä olen lukenut pitkään aikaan!
Tosin tässä kertoimet, saa lyödä vapaasti vaikka Citymarketin vessaan!
1. lopettaa ensimmäiseen kertaan 1,06
X. toimii vielä syyskuusa 66,90
2. toimii vielä marraskuussa 6666,90
Vihjeet osuu:
1. ei kertaakaan 1,04
X. kerran 55,08
2. hyvin usein 55555.08- tuottoa
Ottaisin molempiin tuota ykköstä 50e:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667